رمزارز نیوز
1402/12/05
10:24
گزارش مختصر عملکرد ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته!

با کاهش قیمت بیت کوین (BTC) به کمتر از ۵۱ هزار دلار، قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز کاهش یافت. اتریوم (ETH)، با مقاومت ۳ هزار دلار روبه‌رو شد و نتوانست روند صعودی خود را ادامه دهد. همچنین، سایر آلتکوین‌های برتر مانند سولانا (SOL) و کاردانو (ADA) کاهش قیمت قابل توجهی داشتند.


بررسی قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین با کاهشی ۰.۴۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۵۰۹۷۳.۸۱ دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات آن با ۱۸.۲۰ درصد کاهش به ۲۰.۲۶ میلیارد دلار رسیده و ارزش بازار آن، ۱ تریلیون دلار است.


در بخش آلتکوین‌ها، قیمت اتریوم با کاهش ۰.۰۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۲۹۴۸.۳۵ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۳۵۴.۲۷ میلیارد دلار است. حجم معاملات آن نیز کاهشی ۳۲.۲۲ درصدی داشته و به ۱۲.۰۶ میلیارد دلار رسیده است.


قیمت بایننس کوین (BNB) با ۰.۰۹ درصد افزایش، به ۳۷۹.۲۳ دلار رسیده است. در مقابل، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۰.۶۶ درصد نزول به ۱.۷۳ میلیارد دلار کاهش یافته است.


قیمت سولانا طی روز گذشته، ۱.۳۷ درصد کاهش یافته و به ۱۰۰.۸۱ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن در این مدت، نزولی ۱۸.۴۶ درصدی را تجربه کرده و به ۱.۴۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.


قیمت ریپل (XRP) اما افزایشی ۰.۰۲ درصدی داشته و به ۰.۵۳۹۲ دلار رسیده است. حجم معاملات آن اما با نزولی ۴.۲۰ درصدی به ۱.۰۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.


قیمت کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۱.۴۵ درصدی به ۰.۵۷۹۶ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن نیز با سقوطی ۸.۰۶ درصدی به ۴۶۵.۶۸ میلیون دلار کاهش یافته است.


در بخش میم‌کوین‌ها، قیمت دوج‌کوین با ۱.۴۸ درصد افزایش به ۰.۰۸۵۱۹ دلار و قیمت شیبا اینو با ۰.۲۷ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۰۹۴۹۴ دلار رسیده است.


بهبود قیمت پپه کوین

پپه کوین (PEPE)، امروز بهبودی جزئی را به ثبت رساند. در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه کوین با ۰.۵۵ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۱۱۹۳ دلار و ارزش بازار آن به ۵۰۱.۹۴ میلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با جهشی ۸۵.۲۴ درصدی به ۲۶۳.۵۰ میلیون دلار افزایش یافته است.


رشد ۷۰ درصدی قیمت یونی‌سواپ

یونی‌سواپ (UNI)، رشد چشمگیر نزدیک به ۷۰ درصدی را به ثبت رساند و طی ۲۴ ساعت گذشته، بهترین عملکرد را داشت. قیمت یونی سواپ در زمان نگارش این خبر، با ۶۹.۲۰ درصد افزایش به ۱۲.۱۹ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن با ۱۸۹۸.۷۷ درصد جهش به ۲.۳۳ میلیارد دلار افزایش یافته است. این ارز دیجیتال موفق شد طی روز جاری به سقف ۱۲.۴۵ دلار دست یابد.


انتهای خبر

0
0