آکادمی هلاکوئی
1401/04/24
10:30
توکن بومی Uniswap به خاطر فهرست شدن در رابینهود ۱۷ درصد افزایش یافت

طبق اعلامیه ۱۴ جولای، اپلیکیشن تجاری Robinhood فهرست…

طبق اعلامیه ۱۴ جولای، اپلیکیشن تجاری Robinhood فهرست شدن توکن بومی Uniswap را اعلام کرده است.


بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinMarketCap، این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۱۸ درصد افزایش یافته است.


در اخبار دیگر، حامیان Floki Inu، یکی از شاخه‌های Dogecoin، اخیرا یک دادخواست Change.org ایجاد کرده‌اند تا این توکن را فهرست کنند.


در آوریل، رابینهود Polygon (MATIC)، Solana (SOL) و Compound (COMP) را همراه با میم کوین Shiba Inu فهرست کرد. در اواخر ژوئن، برنامه معاملاتی Chainlink (LINK) را نیز فهرست کرد.


Robinhood ابتدا در فوریه ۲۰۱۸ پشتیبانی از معاملات ارزهای دیجیتال با کارمزد صفر را اضافه کرد. بیت کوین و اتریوم از همان ابتدا برای کاربران برنامه در دسترس بودند. بعدا، پشتیبانی از چندین آلتکوین، از جمله ارز دیجیتال میم، Dogecoin را نیز اضافه کرد.


اضافه شدن ارزهای دیجیتال جدید در چند ماه گذشته نشان می دهد که Robinhood احتمالا سیاست محافظه کارانه خود را برای جذب مشتریان بیشتر مرتبط کرده است.


Robinhood در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک جایگزین بدون صفر برای خدمات دلالی سنتی راه اندازی شد. این برنامه در اوایل سال ۲۰۲۱ در طول بازی GameStop Sage توجه زیادی را به خود جلب کرد. همچنین از شیدایی Dogecoin بهره مند شد که به افزایش عظیم درآمد شرکت کمک کرد.


Robinhood در نهایت در ماه جولای عمومی شد. سهام این شرکت در حال حاضر بیش از ۷۶ درصد از زمان عرضه آن کاهش یافته است.


در ماه ژوئن، بلومبرگ گزارش داد که FTX به دنبال راهی برای به دست آوردن رابینهود است، اما صرافی ارزهای دیجیتال پرطرفدار وجود معامله ای در حال ساخت را رد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0