آکادمی هلاکوئی
1401/05/25
12:02
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۵ مرداد)

طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین (BTC) برای…

طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین (BTC) برای مدت کوتاهی از مرز ۲۵۰۰۰ دلار عبور کرد و پیش از کاهش به سمت سطح فعلی، با سقف ۲۵۲۱۲ دلار معامله شد. در حال حاضر، بزرگترین ارز رمزپایه بازار با قیمت ۲۴۰۱۵ دلار دست به دست می شود که کمتر از یک درصد کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته را نشان می دهد. ارزش بازار این دارایی نیز اکنون به حدود ۴۵۹.۱۵ میلیارد دلار می رسد. نکته مهم دیگر این که، شاخص ترس و طمع در بازار بار دیگر با رسیده به عدد ۴۴ به منطقه ترس وارد شده است.


بازارهای سنتی هفته جاری را با وضعیتی نسبتا ثابت آغاز کردند و شاخص‌های S&P ۵۰۰، میانگین صنعتی داوجونز (DJIA) و نزدک کامپوزیت به ترتیب ۰.۱، ۰.۲ و ۰.۳ درصد افزایش یافتند. در بازار کالاها نیز، کاهش ۴ درصدی قیمت نفت خام و ۱.۳ درصدی گاز طبیعی را شاهد بودیم، در همین حال، قیمت طلا نیز ۱.۰۹ درصد کاهش یافت.


بازار25 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (25 مرداد)

بیشتر آلتکوین ها نیز از دیروز عمیقا در ناحیه قرمز فرو رفته اند. اتریوم مارک ۲۰۰۰ دلاری را از دست داده و با قیمت ۱۸۷۳ دلار معامله می شود در حالی که بایننس کوین در حدود ۳۱۷ دلار ایستاده است. کاردانو (۰.۱۵٪) و ریپل (۰.۱۰٪) مدت کوتاهی است که به ناحیه مثبت بازگشته اند و به ترتیب با قیمت ۰.۵۵ و ۰.۳۷ دلار معامله می شوند.


گفتنی است که با بازگشت احساس ریسک‌پذیری به بازارهای ارزهای دیجیتال، دو میم کوین محبوب یعنی دوج کوین و شیبااینو از دیروز در مسیر رشد قرار گرفته اند. تا این لحظه، DOGE با جهش ۱۱٪ در طی یک هفته و ۵.۱۶٪ در یک روز در بین ۱۰ ارز برتر بازار متمایز شده است. شیبااینو هم ۲۶.۵۵٪ رشد در تایم فریم هفتگی را به ثبت رسانده و اکنون با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۶۰۷ دلار دست به دست می شود.


همانطور که در خبرها خواندید، هکرها بیش از ۱.۳ میلیارد واحد از استیبل کوین آکالا را ضرب کرده و باعث سقوط ۹۹ درصدی قیمت آن شدند.


از سوی دیگر، چلیز (CHZ) با جهش ۱۹.۸۵٪ در یک روز برنده امروز محسوب شده و با قیمت ۰.۲۰ دلار ترید می شود. در مقابل، سلسیوس (CEL) بیش از ۲۲٪ از ارزش خود را در یک روز از دست داده و بازنده امروز می باشد.


در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای دیجیتال امروز به حدود ۱.۰۱۴۳ تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن ۴۰.۲٪ است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0