سهامیاب - آموزش بورس
1399/12/16
08:17
#سایر_صنایع 1️⃣ در گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های چندرشته‌ای، #شستا را داریم که به کف 1.800 تومانی بازگشته است. مجمع افزایش سرمایه سه‌شنبه آتی برگزا...

#سایر_صنایع



۱️⃣ در گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های چندرشته‌ای، #شستا را داریم که به کف ۱.۸۰۰ تومانی بازگشته است. مجمع افزایش سرمایه سه‌شنبه آتی برگزار می‌شود و گفته می‌شود در مجمع از بحث تجدید ارزیابی رونمایی خواهد شد. به نظر خرید پله‌ای شستا و حضور در مجمع بازدهی خوبی در فروردین ماه داشته باشد. در این گروه #صبا #وسکاب و #تاصیکو هم می‌توانند مورد توجه باشند.



۲️⃣ در گروه پتروشیمی، #شگویا در بهمن ماه فروش سنگینی را به ثبت رسانده و سود شرکت در کوارتر پایانی سال به نحو بااهمیتی بهبود خواهد یافت. به نظر شگویا به سود حدود ۱۰۰ تومانی برسد و خرید سهم در محدوده ۷۳۰ – ۷۵۰ تومان کم‌ریسک خواهد بود. در این گروه #پترول ۸۰۰ – ۸۲۰ تومانی گزینه جالبی برای بررسی و نوسان‌گیری خواهد بود.



۳️⃣ در گروه تایرسازی، #پکرمان در حال نزدیک شدن به حمایت ۲.۳۰۰ تومانی برابر با خط روند صعودی بلندمدتی است و به نظر این سطح بتواند چرخ‌های پکرمان را به روی مدار مثبت بچرخاند. در سوی دیگر #پیزد را داریم که در نزدیکی کف ۶.۵۰۰ تومانی معاملات بهتری را تجربه می‌کند. به نظر هر دو سهم پتانسیل رشد در میان‌مدت را داشته باشند.



انتهای خبر

0
0