رمزارز نیوز
1402/09/11
10:43
نگاهی مختصر به بازار ارزهای دیجیتال: رمزارزهای جدیدی که رشد کردند!

در آخر این هفته، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش قابل توجهی داشت که نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران به این حوزه… مطالعه مطلب ...

در آخر این هفته، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش قابل توجهی داشت که نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران به این حوزه است. کارشناسان این افزایش را به اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو، به ویژه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نسبت می‌دهند که در سخنرانی روز جمعه خود، در برابر کاهش سریع نرخ بهره مقاومت کرد.


بیت کوین (BTC) با افزایش ۱.۶۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۳۸۷۸۰ دلار رسید. با توجه به افزایش نزدیک به ۳ درصدی بیت کوین در هفته گذشته، سرمایه‌گذاران نسبت به رسیدن آن به ۴۰۰۰۰ دلار خوش‌بین هستند.


با این حال، احساسات در بازار برای سایر دارایی‌های دیجیتال برتر متفاوت است. قیمت اتریوم (ETH) با ۰.۱۳ درصد کاهش به ۲۰۹۵ دلار دست پیدا کرد و بایننس کوین (BNB) با ۰.۲۱ درصد کاهش به ۲۲۹ دلار رسید. در مقابل، ریپل (XRP) با ۰.۲۷ درصد افزایش در ۰.۶۱ دلار معامله شد و کاردانو (ADA) نیز با ۱.۵۸ درصد افزایش به ۰.۳۸۵۹ دلار رسید.


کوین‌های مبتنی بر میم نیز با افزایش اندکی مواجه شدند. دوج کوین (DOGE) با ۰.۴۰ درصد افزایش به ۰.۰۸۴۲۸ دلار رسید و شیبا اینو (SHIB) با ۰.۶۱ درصد افزایش در قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۴۱ دلار معامله شد.


ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال با ۱.۱۳ درصد افزایش به ۱.۴۶ تریلیون دلار رسید و حجم کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با ۴.۳۱ درصد افزایش به ۴۶.۷۵ میلیارد دلار دست پیدا کرد. شاخص ترس و طمع در بازار نیز به ۷۲ افزایش یافت که نشان‌دهنده افزایش اعتماد معامله‌گران است.


بیم (BEAM)

ارز دیجیتال بیم (BEAM) در روز شنبه توانست خود را در میان برترین ارزهای دیجیتال بازار تثبیت کند. داده‌های بازار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران تمرکز خود را بر این ارز دیجیتال افزایش داده‌اند. در زمان نگارش این خبر، قیمت بیم نزدیک به ۲۰درصد جهش کرد و در قیمت ۰.۰۱۱۴۳ دلار معامله شد، در حالی که حجم ۲۴ ساعته آن با ۳۲۷ درصد افزایش به ۶۷.۳۰۲ میلیون دلار رسید. قابل ذکر است که این ارز دیجیتال در طی هفت روز گذشته، نزدیک به ۳۱ درصد افزایش یافته است.

crypto-prices-today-market

ترا کلاسیک (LUNC)

قیمت ارز دیجیتال ترا کلاسیک (LUNC) در تاریخ ۲ دسامبر با افزایش ۱۹ درصدی به ۰.۰۰۰۱۴۱دلار رسید که نشان‌دهنده احساسات صعودی فعلی در بازار ارزهای دیجیتال است. با این حال، این ارز دیجیتال اخیرا مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. قابل ذکر است که این ارز دیجیتال در هفته گذشته نزدیک به ۸۸ درصد رشد داشته است. در همین حال، حجم معاملات آن نیز در ۲۴ ساعت گذشته با رشد ۲۰۰ درصدی به ۳۵۳.۷۵۷ میلیون دلار رسید.

crypto-prices-today-market

استکس (STX)

ارز دیجیتال استکس (STX) یکی دیگر از بهترین عملکردها را در بازار دارایی‌های دیجیتال از خود به نمایش گذاشت و توانست توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند. قیمت استکس در زمان نوشتن این خبر با ۱۳.۲۹ درصد رشد به ۰.۷۹ دلار رسید، در حالی که حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۱۲۸ درصدی به ۱۴۵.۵۶۳ میلیون دلار ارتقا یافت.

crypto-prices-today-market
انتهای خبر

0
0