بورس پرس
1402/12/17
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۵۰ تا ۴۵۹ درصدی ۷ شرکت دیگر صادر شد

۷ شرکت مجوز افزایش سرمایه ۵۰ تا ۴۵۹ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت های دوده فام، ریخته گری ایران، کویر تایر، ایران ترانسفو، پگاه گلستان، نخریسی و نساجی خسروی خراسان و لیزینگ صنعت و معدن به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۴۵۹، ۲۶۰، ۵۰، ۵۰، ۷۵، ۱۵۷ و ۵۶ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "شصدف" سرمایه فعلی را از ۷۰ به ۳۹۱ میلیارد تومان می رساند. ۱۸۷.۸ میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و ۱۳۳.۲ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "خریخت" از ۳۰۰ میلیارد به ۱.۰۸ هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای ا صلاح ساختار مالی صرف می شود.


"پکویر" سرمایه فعلی را از ۶۵۴ به ۹۷۷.۹ میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه صرف می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۹۷۷.۹ میلیارد به ۱.۳۶ هزار میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی ها موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.


سرمایه فعلی "بترانس" از ۳.۶ به ۵.۴ هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


"غگلستا" سرمایه فعلی را از ۶۳.۵ به ۱۱۱.۵ میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد صرف می شود.


سرمایه فعلی "نخریس" از ۳۰ به ۷۷ میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و اجرای طرح توسعه ای سالن بافندگی اعمال می شود.


"ولصنم" سرمایه فعلی را از ۴۰۰ به ۶۲۴.۴ میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، افزایش سهم بازار و توسعه فعالیت لیزینگ صرف می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0