آکادمی هلاکوئی
1400/01/31
12:30
پلتفرم eToro چینلینک و یونی سوآپ را به آفرهای رمزنگاری شده خود افزود

شبکه اجتماعی معاملاتی eToro امروز در اطلاعیه ای…

شبکه اجتماعی معاملاتی eToro امروز در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که دو دارایی دیجیتالی چین لینک ( LINK ) و یونی سوآپ ( UNI ) را به آفرهای خود افزوده است. دورون روزنبلوم (Doron Rosenblum) معاون راهکارهای تجاری این شبکه اجتماعی، امروز با انتشار پستی در LinkedIn این خبر را تایید کرد.


به این ترتیب لیست ارزهای رمزپایه ای که تا این لحظه در این پلتفرم پشتیبانی می شوند به قرار زیر است:


بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیت کوین کش (BCH)، ریپل (XRP)، دش (DASH)، لایت کوین (LTC)، اتریوم کلاسیک (ETC)، کاردانو (ADA)، آیوتا (MIOTA)، استلار (XLM)، ایاس، نئو، ترون (TRX)، زی کش (ZEC)، بایننس کوین (BNB)، تزوس (XTZ)، چین لینک و یونی سوآپ.


البته لازم به یادآوری است که XRP و BNB در دسترس مشتریان ساکن ایالات متحده قرار نداشته و منتظر محدودیت های قانونی برای این دو ارز رمزپایه هستند.


طبق اطلاعیه مطبوعاتی رسمی این شرکت، این اقدام در راستای استراتژی آن در جهت تقویت آفرهای رمزنگاری برای مشتریان خرد و مشتریان حرفه ای آن صورت گرفته است.


eToro در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد و در حال حاضر ۲۰ میلیون کاربر ثبت شده در سراسر جهان دارد. این پلتفرم قابلیت خرید ، فروش و نگهداری ارزهای رمزگذاری در شبکه سرمایه گذاری اجتماعی خود را از طریق ارزهای فیات در اختیار کاربران قرار می دهد. eToro از سال ۲۰۱۳ ارائه ارزهای رمزنگاری به مشتریان خرد خود را آغاز کرد. از آن زمان پرتفوی ارزهای رمزپایه موجود در این پلتفرم شاهد رشدی مستمر بوده است.


توکن اصلی چین لینک یعنی LINK ، اولین پروتکلی است که یک پل ارتباطی ایمن بین dApps و پایگاه داده های خارج از بلاکچین ایجاد کرده است. این پلتفرم به لطف اوراکل های خود می تواند مشخص کند که آیا یک سری اطلاعات خاص جعل شده، با سوء نیت تکرار شده یا دستکاری شده اند یا خیر. این ارز رمزپایه، با ارزش بازاری حدود ۱۵.۳ میلیارد دلار، در حال حاضر در رتبه ۱۲ بازار رمزنگاری قرار دارد.


از سوی دیگر، یونی سوآپ، که در حال حاضر بزرگترین صرافی غیرمتمرکز است، با توکن بومی خود با نام UNI اداره می شود. این پلتفرم معاملات خودکار کلیه توکن های ERC-۲۰ لیست شده را تاجایی که نقدینگی کافی بین طرفین موجود باشد، با استفاده از قراردادهای هوشمند ساخته شده بر بستر بلاکچین اتریوم تسهیل می کند. یونی سوآپ (UNI) با ارزش بازار ۱۶.۷ میلیارد دلاری در رتبه یازدهم بازار قرار دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptodaily


انتهای خبر

0
0