بورس پرس
1402/11/29
10:14
۹ شرکت با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۸ تا ۴۳۵ درصدی آماده مجمع شدند

۹ شرکت بورسی و فرابورسی دیگر، مجوز افزایش سرمایه ۸ تا ۴۳۵ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۹ شرکت نیروکلر، رادیاتور ایران، ایران تایر، سرمایه گذاری بهمن، قند چهارمحال، پگاه گلپایگان، صنعتی بهشهر، بیمه ما و نیان الکترونیک هم به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۳۰۰، ۳۳، ۸، ۵۷، ۲۹، ۲۲۰، ۱۹، ۲۵ و ۴۳۵ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "شکلر" سرمایه فعلی را از ۱۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای تکمیل طرح افزایش ظرفیت کلر و سود و اسید اعمال می شود.


سرمایه فعلی "ختور" از ۳۸۵.۴ به ۵۱۳.۳ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


همچنین "پتایر" سرمایه فعلی را از ۱.۳ به ۱.۴ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته بابت جبران مخارج سرمایه ای (اجرای بخش اول طرح افزایش ظرفیت و انتقال محل کارخانه به سمنان) اعمال می شود.


سرمایه فعلی "وبهمن" از ۱.۴ به ۲.۲ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


"قچار" هم سرمایه فعلی را از ۳۵۰ به ۴۵۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "غگلپا" از ۳۶.۹ به ۱۱۸ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


"غبشهر" سرمایه فعلی را از ۲.۹ به ۳.۵ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده اعمال می شود.


سرمایه فعلی "ما" از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان می رسد. ۱۶۰ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته و ۴۰ میلیارد تومان دیگر از محل اندوخته برای اصلاح ساختار مالی، افزایش ظرفیت اتکایی، نگهداری و نسبت توانگری مالی صرف می شود.


در این میان، "نیان" سرمایه فعلی را از ۲۶.۶ به ۱۴۲.۷ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0