همفکران
1400/12/01
09:12
تغییر سهام سهامداران عمده/ خریدوفروش حقوقی‌ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز شنبه، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت ۵ میلیون از سهام بانک ملت را بفروش رساند، شرکت گروه مالی پارسیان بیش از ۴ میلیون از سهام بانک پارسیان را خریداری کرد، شرکت سپهرخردایرانیان ۴۷ میلیون و شرکت سهاب امید ایرانیان ۷۱ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کردند و شرکت توسعه و مدیریت سرمایه صبا ۱۵ میلیون و شرکت نیک اندیشان سروش فجر ۴۰ میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساندند همچنین صندوق بازار گردانی پست‌بانک ایران بیش از یک‌میلیون از سهام پست‌بانک ایران را بفروش رساند.


در دارویی‌ها، صندوق سرمایه‌گذاری توازن کوروش نزدیک به ۲ میلیون از سهام داروسازی کوثر و صندوق بازار گردانی سهم آشنایکم یک‌میلیون از سهام دارویی لقمان را بفروش رساندند.


در خودرویی‌ها، صندوق بازار گردانی تاک دانا بیش از یک‌میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو و صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۲ میلیون از سهام ایران‌خودرو دیزل را بفروش رساندند.


در فولادی‌ها، شرکت صبا میهن یک‌میلیون از سهام فولاد کاویان را خریداری کرد.


در ادامه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی یک‌میلیون از سهام پتروشیمی شازند، صندوق سرمایه‌گذاری خلیج‌فارس ۲۱ میلیون از سهام صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس را خریداری کردند، در پالایشی‌ها نیز شرکت توسعه سرمایه رفاه ۲ میلیون از سهام پالایش نفت اصفهان و ۲ میلیون از سهام پالایش نفت بندرعباس را خریداری کرد.



انتهای خبر

0
0