همفکران
1400/10/26
08:56
تغییر سهام سهامداران عمده/ خرید در بانکی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز ابتدایی هفته، شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن که طی هفته گذشته تماما خریدار سهام بانک خاورمیانه بود مجددا یک‌میلیون از سهام این بانک را خریداری کرد. صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت ۱۰ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، صندوق س بازار گردانی سپهربازارسرمایه ۵۵ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را و صندوق سرمایه‌گذاری تجارت ای ۲۰ میلیون از سهام بانک تجارت را خریداری کردند، صندوق بازار گردانی توسعه بازار تمدن نزدیک به ۴ میلیون از سهام بانک شهر را و همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سایه‌گستر سرمایه یک‌میلیون از سهام بانک سرمایه را خریداری کرد.


در فولادی‌ها، شرکت ملی صنایع مس ایران که تاکنون بیش از ۱۸ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرده بود مجددا ۱۴ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرد.


در خودرویی‌ها، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۴ میلیون از سهام قطعات اتومبیل ایران ، شخص حقیقی ۲ میلیون از سهام سرمایه‌گذاری سایپا، همچنین شرکت خودروسازان بم مجددا یک‌میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو را خریداری کرد. .


در پتروشیمی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی یک‌میلیون، شرکت.س.صندوق بازنشستگی کشوری ۹ میلیون و صندوق صباگسترنفت وگازتامین بیش از یک‌میلیون از سهام پتروشیمی فناوران را بفروش رساندند.



انتهای خبر

0
0