اقتصاد نیوز
1401/05/26
09:01
🔴 پیش بینی بورس امروز 26 مرداد 1401 / چه عاملی روند بازار را تعیین می‌کند؟ ▫️برای پیش بینی بورس امروز، چهارشنبه 26 مرداد- به روند بازار سهام در رو...

🔴 پیش بینی بورس امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ / چه عاملی روند بازار را تعیین می‌کند؟



▫️برای پیش بینی بورس امروز، چهارشنبه ۲۶ مرداد- به روند بازار سهام در روز گذشته نگاه می‌کنیم. در روز سه‌شنبه شاخص کل بورس ۴ هزار و ۱۹۰ واحد نزول کرد و به رقم یک میلیون و ۴۵۹ هزار و ۵۰۷ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز هزار و ۳۹۶ واحد بالا آمد و در رقم ۳۹۸ هزار و ۶۲۳ واحد ایستاد. شاخص کل فرابورس ۸۲ واحد افت کرد و به رقم ۱۹ هزار و ۱۰۲ واحد رسید.



▫️دیروز در شروع معاملات شاخص‌ها رشد کردند اما عرضه‌ها در بازار روند صعودی پیدا کرد و خیلی زود روند تغییرات شاخص‌ها نزولی شد.



▫️ناظران بازار ریزش قیمت‌ها و افزایش خروج پول حقیقی را به ابهامات در مورد نتیجه مذاکرات احیای برجام مرتبط می‌دانند.با این حال بعضی از نمادهای ریالی مانند وتجارت، وبملت، خساپا، وپارس و وبصادر در کنار برخی نمادهای کوچک و متوسط رشد کردند، به طوری که شاخص هم وزن صعود هزار و ۳۹۶ واحدی را ثبت کرد. بنابراین به نظر می‌رسد نزول روز گذشته نوسان کوتاه مدتی است و در میان مدت روند بازار با فرجام مذاکرات گره خورده است.



▫️جزئیات بیشتر را در سایت اکوایران بخوانید.



#بورس



@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0