همفکران
1400/12/09
09:06
تغییر سهام سهامداران عمده/ خریدوفروش‌های حقوقی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز یکشنبه،شرکت کیاآساتجارت توس بیش ۵۴ میلیون از سهام بانک خاورمیانه را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی ملت ۲ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد و شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران ۱۱۳ میلیون از سهام این بانک را بفروش رساند.


شرکت گروه مالی پارسیان ۷ میلیون از سهام بانک پارسیان، شرکت سهاب امید ایرانیان بیش از ۱۲ میلیون از سهام بانک پاسارگاد را خریداری کردند، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین بیش از ۴ میلیون از سهام بانک کارآفرین را به سهام خود افزود.


در دارویی‌ها صندوق بازار گردانی سهم آشنایکم ۲ میلیون از سهام دارویی لقمان را بفروش رساند .


در خودرویی‌ها، شخص حقیقی ۲ میلیون از سهام سایپادیزل را خریداری کرد، صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان بیش از ۲ میلیون از سهام ایران‌خودرو دیزل را خریداری کرد.


در پتروشیمی‌ها، شخص حقیقی بیش از ۲ میلیون از سهام پتروشیمی ساختمان خلیج فرس را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری خلیج‌فارس ۸ میلیون از سهام صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و صندوق بازنشستگی کشوری یک‌میلیون از سهام پتروشیمی جم را خریداری کردند. در پالایشی‌ها نیز شرکت توسعه سرمایه رفاه یک‌میلیون از سهام پالایش نفت بندرعباس را خریداری کرد، شرکت صادر فر یک‌میلیون از سهام پالایش نفت اصفهان را به سهام خود افزود و در مقابل صندوق سرمایه‌گذاری خبرگان اهداف ۶ میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.



انتهای خبر

0
0