آکادمی هلاکوئی
1401/05/18
11:40
بر اساس گزارش Messari، قیمت کاردانو فراتر از ارزش واقعی آن است

طبق گزارش اخیر منتشر شده توسط پلتفرم Messari،…

طبق گزارش اخیر منتشر شده توسط پلتفرم Messari، کاردانو در مقایسه با معیارهای پذیرش بلاک چین، قیمتی فراتر از ارزش واقعی خود دارد. این ارزیابی قبل از ارتقای نزدیک و مورد انتظار جامعه، Vasil انجام می شود که انتظار می رود پیشرفت های فنی مهمی را به همراه داشته باشد.


داده های مساری نشان می دهد که کاردانو از نظر تعداد تراکنش های روزانه پشت سر سولانا، الگورند، تزوس و نئو قرار دارد. همچنین این بلاکچین محبوب اثبات سهام نسبت به سولانا و الگورند ارزش کل قفل شده (TVL) کمتری نیز دارد.



Screenshot 2022 08 09 at 11 26 25 FZrIscuVsAE1e8F.jpg JPEG Image 1280 × 720 pixels — Scaled 89 300x169 - بر اساس گزارش Messari، قیمت کاردانو فراتر از ارزش واقعی آن است

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، میلیاردر مشهور، مارک کوبان، اخیرا اظهار داشت که کاردانو از زمان راه اندازی قراردادهای هوشمند در سپتامبر گذشته (شهریور ۱۴۰۰)، هیچ رشد قابل توجهی نداشته است.


گزارش مساری نشان داده است که سولانا در معیارهای اساسی اصلی بر رقبای اصلی خود برتری می یابد. این گزارش می‌گوید سولانا، رمزارزی که زیربنای اکوسیستم شبکه است، در مقایسه با ADA و سایر همتایان، قیمت «معقولانه تری» دارد.


طبق داده های ارائه شده توسط وبسایت CoinMarketCap، در حال حاضر ADA و SOL به ترتیب در رتبه های هفتم و نهم از نظر ارزش بازار قرار دارند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0