مبین تحلیل
1400/02/12
20:01
📌#کدالبان 🔸#پیزد: بدهی 27 میلیون یورویی این شرکت با یورو 15874 ریال تبدیل به بدهی ریالی شد. با این اوصاف ریسک بازپرداخت تسهیلات ارزی شرکت برطرف شد....

📌#کدالبان


🔸#پیزد: بدهی ۲۷ میلیون یورویی این شرکت با یورو ۱۵۸۷۴ ریال تبدیل به بدهی ریالی شد. با این اوصاف ریسک بازپرداخت تسهیلات ارزی شرکت برطرف شد.



🔸#واعتبار: این شرکت سهام دار ۲۲٪ وثوق میباشد. و در حال حاضر قصد فروش تمامی سهام خود را به قیمت پایه هر سهم ۲۱۰۰ تومان دارد. قیمت فعلی وثوق بر روی تابلو معاملات ۱۸۰۰ تومان میباشد. پیش بینی می شود از محل فروش وثوق ۱۲۰ میلیارد تومان نصیب واعتبار شود .یعنی سود هر سهم ۱۵۰ تومان. قیمت فعلی واعتبار ۸۵۰ تومان میباشد. تاریخ عرضه وثوق ۹ خرداد میباشد.



🔸#کالا: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰٪ از محل سود انباشته



🔸#فولاژ: معافیت مالیاتی شرکت برای سال های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۵ مورد پذیرش قرار گرفت. پس ۵۳ میلیارد تومان باید به عنوان سود شناسایی بشود.



🔸#خاور: شرکت اعلام کرد که دارایی های ارزی آن ۵۲ میلیون یورو میباشد. یعنی نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان.



🔸#وبصادر: این بانک با تسعیر دارایی های ارزی خود با نرخ جدید، ۳۱۰۰ میلیارد تومان زیاد شناسایی کرد. که البته با توجه به سایر اقلام صورت مالی این بانک، این زیان اهمیت چندانی ندارد.



🔸#وسینا: اثر درآمدی ۴۹ میلیارد تومانی با تسعیر نرخ های ارز جدید



🔸#آریا : سود ۱۲۰۸۱ ریالی به ازای هر سهم در سال مالی ۱۳۹۹ که در مقایسه با سال گذشته تقریبا ۳ برابر شده است.



🔸#شپلی : سود ۳۲۶- ریالی به ازای هر سهم در پایان سال مالی ۱۳۹۹ که در مقایسه با سال ۱۳۹۸ که ۶۰۵- بوده رشد خوبی داشته است(یکی از علت های عملکرد بهتر شرکت در سودآوری ، افزایش در مقدار تولید و فروش و افزایش نرخ ها بوده است)



➖➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0