رمزارز نیوز
1402/08/06
10:55
نگاهی مختصر به بازار رمزارزها؛ بهترین عملکرد مربوط به چه ارزهایی بود؟

امروز بسیاری از ارزهای دیجیتال اصلی کاهش جزئی در قیمت خود را تجربه کردند. بیت کوین (BTC) که در هفته گذشته شاهد… مطالعه مطلب ...

امروز بسیاری از ارزهای دیجیتال اصلی کاهش جزئی در قیمت خود را تجربه کردند. بیت کوین (BTC) که در هفته گذشته شاهد افزایش ۱۵ درصدی بود، امروز با کاهش ۰.۰۳ درصدی به ۳۴۰۴۷ دلار رسید.


از سوی دیگر، اتریوم (ETH) با افزایش ۰.۰۹ درصدی با قیمت ۱۷۸۸ دلار معامله شد، در حالی که قیمت ریپل (XRP) با ۱.۲۴ درصد کاهش به ۰.۵۴۴۴ دلار رسید.


اما کاردانو ۳.۷۸ درصد افزایش یافت و در قیمت ۰.۲۹۵۴ دلار معامله شد.


در این بین، میم کوین‌هایی مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به ترتیب کاهش ۳.۶۵ درصدی و ۰.۹۸ درصدی را تجربه کردند.


میم کوین پپه (PEPE) با ۰.۸۴ درصد افزایش به قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۲۰۷ دلار رسید اما حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین با کاهش حدود ۵۰ درصد به ۱۹۹.۴۷ میلیون دلار رسید. در هفته گذشته، میم کوین پپه تقریبا ۸۴ درصد افزایش یافت.


اینجکتیو (INJ) با افزایش قابل توجه ۸۲ درصدی در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود، افزایش ۱۴ درصدی را در قیمت تجربه کرد و به ۱۳.۶۷ دلار رسید و به یکی از برترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شد.


نئو (NEO) با ۱۱.۰۸ درصد افزایش قیمت، در ۹.۲۱ دلار معامله شد. ارزش بازار آن نیز با ۱۱ درصد رشد به ۶۴۹.۸۸ میلیون دلار رسید.


تورچین (RUNE) با ۸.۳۴ درصد افزایش با قیمت ۲.۵۰ دلار معامله شد و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۲۶.۲۵ درصد کاهش به ۱۰۴.۱۷ میلیون دلار رسید. در هفته گذشته، قیمت این رمزارز بیش از ۵۲ درصد افزایش یافت.


در حال حاضر ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۱.۲۶ تریلیون دلار رسیده است. با این حال، حجم معاملات ۲۴ ساعته بازار با ۲۳.۹۲ درصد کاهش به ۳۵.۸ میلیارد دلار تنزل پیدا کرده است.


شاخص ترس و طمع برای دارایی‌های دیجیتال ۷۱ بود که نشان‌دهنده احساسات “طمع” در میان فعالان بازار است.


انتهای خبر

0
0