همفکران
1401/02/06
08:48
تغییر سهام سهامداران عمده/ خریدوفروش در فولادی ها

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز دوشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی ملت بیش از ۷ میلیون از سهام بانک ملت، صندوق. س.ا.بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۶ میلیون از سهام بانک پارسیان، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کارگزاری کارآفرین ۳ میلیون از سهام بانک کارآفرین را خریداری کرد و در مقابل صندوق سرمایه‌گذاری آرمان کارآفرین یک‌میلیون از سهام بانک کارآفرین را بفروش رساند، شرکت سرمایه‌گذاری سایه‌گستر سرمایه بیش از ۳ میلیون از سهام بانک سرمایه را خریداری کرد.


در خودرویی‌ها، صندوق. س.ا.بازار گردانی تاک دانا ۲ میلیون از سهام گروه اقتصادی کرمان خودرو را بفروش رساند، همچنین صندوق. س.ا.بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۵ میلیون از سهام ایران‌خودرو دیزل را بفروش رساند، در ادامه شرکت ایران‌خودرو ۹۰۵ میلیون از سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو را بفروش رساند و در مقابل شرکت سرمایه‌گذاری سمند ۱۵ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرد.


در فولادی‌ها، شرکت فولاد مبارکه اصفهان ۵۰ میلیون از سهام معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران بیش از ۴ میلیون از سهام فولاد خوزستان را خریداری کردند، در مقابل شرکت فولاد مبارکه اصفهان صد میلیون از سهام معنی و صنعتی گل گهر را خریداری کرد و در مقابل شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان ۵۰ میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.


اما در ادامه موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی ۱۶ میلیون و شرکت گروه مالی کیمیا مس ایرانیان ۵۰ میلیون از سهام ملی صنایع مس ایران را خریداری کردند، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ۳۷ میلیون و شرکت سرمایه‌گذاری پرتو تابان معادن و فلزات ده میلیون از سهام تجلی توسعه معادن و فلزات را خریداری کردند.






انتهای خبر

0
0