آکادمی هلاکوئی
1400/10/16
14:30
آکسی اینفینیتی منجر به سقوط رمزارزهای بازی در میان شکست گسترده‌تر بازار می‌شود

در حالی که بیشتر نگاه ها به بیت کوین…

در حالی که بیشتر نگاه ها به بیت کوین است که برای اولین بار از اواخر سپتامبر(مهر) به زیر سطح ۴۳۰۰۰ دلار و اتریوم بیش از ۱۳ درصد سقوط می کند، توکن های بازی های بزرگ و NFT نیز سهم خود را از این ضربه گرفتند.


از جمله AXS، نماد حاکمیتی پشت بازی محبوب NFT بازی برای کسب درآمد Axie Infinity، که در روز گذشته تا ۱۹.۳ درصد کاهش یافته است.


AXS به ازای هر ۷۶.۹۵ دلار در سه ماه اخیر دست به دست می‌شود یا بیش از ۵۰ درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ ۱۶۴.۹۰ دلار ثبت شده درCoinGecko در ۶ نوامبر(۱۵ آبان).


چیلیز (CHZ)، ارز دیجیتالی که پلتفرم صدور فن توکن Socios را تامین می‌کند، در طول روز ۱۴.۸ درصد سقوط کرد و در زمان نگارش این مقاله به ۰.۲۷۳ دلار رسید.


در ماه‌های اخیر، Socios قراردادهای متعددی با تیم‌های ورزشی در سرتاسر جهان منعقد کرده است، از جمله غول‌های فوتبال FC بارسلونا، یوونتوس، پاری سن ژرمن، لیورپول و NFL’s New England Patriots و چندین تیم بزرگ کریکت هند.


با این حال، با آخرین ریزش، توکن این پلتفرم بیش از ۶۸ درصد با رکورد ۰.۸۷ دلاری خود در مارس ۲۰۲۱(اسفند۱۳۹۹) فاصله دارد.


به طور مشابه، Enjin Coin، نماد اصلی پلتفرم بازی های آنلاین همنام، طبق داده های ارائه شده توسط CoinGecko، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ درصد سقوط کرد و به قیمت فعلی ۲.۳۴ دلار رسید.


SAND توکن Sandbox با ۱۳ درصد کاهش به ۴.۸۵ دلار رسید، در حالی که توکن (MANA)Decentraland در روز گذشته ۱۲ درصد از ارزش خود را از دست داد و در زمان انتشار با قیمت ۲.۸۶ دلار معامله شد.


قیمت هر دو سکه در اواخر نوامبر(اوایل آذر) به بالاترین حد خود رسید. با این حال، از آن زمان، بازارهای در حال افت به ترتیب شاهد سقوط ارزش خود به میزان ۴۲ و ۵۱ درصد بودند.


در مقیاس بزرگتر، ارزش بازار همه ارزهای دیجیتال به ۲.۱۳ تریلیون دلار کاهش یافت که در طول بازه زمانی ۱۰.۳ درصد کاهش یافت.


آخرین عقب نشینی همچنین وزن ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم را به مشارکت کنندگان بازار یادآوری می کند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0