بورسینه
1399/12/06
16:10
🔹روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #فملی، #وپارس، #کرمان، #وپاسار و #شستا به ترتیب در رتبه اول تا...

🔹روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۲۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #فملی، #وپارس، #کرمان، #وپاسار و #شستا به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۵۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع مس ایران دست به دست شد، بانک پارسیان پس از معاملاتی به ارزش ۱۷۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه توسعه و عمران استان کرمان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با افت ۴.۴درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۷۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۴۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۹درصد از کل سهام لیزینگ‌ایران (#ولیز) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۷.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۵ نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0