بورس۲۴
1400/06/30
13:02
خروج هزار میلیارد تومان پول توسط حقیقی ها

ارزش معاملات خرد امروز با رشد ۳۶ درصدی نسبت به دیروز به بیش از ۶،۸۰۰ میلیارد تومان رسید. حقیقی ها هم بیش از یک هزار میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

خروج هزار میلیارد تومان پول توسط حقیقی ها

بورس۲۴ : در روز جاری فعالان حقیقی بازار سرمایه بیش از یک هزار میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند که بخش عمده این مبلغ از گروه های فلزات اساسی، فرآورده های نفتی، شیمیایی، بانکی، استخراج کانه های فلزی، سرمایه گذاری و خودرو و قطعه ساز خارج شد. در مقابل گروه فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط بیش از ۶۰ میلیارد تومان ورود پول خرد جدید را شاهد بود.


در بین نمادها فرابورس، کیمیاتک، کی بی سی، اتکای، گنگین، کماسه، هرمز و غنوش بیشترین ورود پول حقیقی را رقم زدند. شپنا، فوکا، شبندر، فولاد، شستا، فملی، واحیا، شتران و وپارس صدرنشین خروج پول حقیقی بودند.


ورود پول حقیقی به صندوق های با درآمد ثابت امروز نیز ادامه داشت اما در قیاس با روزهای قبل کمتر شد. در روز جاری شاهد ورود حدود ۷۸ میلیارد تومان سرمایه خرد به این صندوق ها بودیم.


ارزش معاملات خرد امروز با رشد ۳۶ درصدی نسبت به دیروز به بیش از ۶،۸۰۰ میلیارد تومان رسید.


در پایان بازار شاخص کل با ۲،۵۶ درصد افت بیش از ۳۶ هزار واحد کاهش داشت و در محدوده ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار واحد ایستاد. شاخص هموزن هم با افت ۲،۵۶ درصدی بیش از ۱۱ هزار واحد عقب نشینی کرد و به ارتفاع ۴۲۱ هزار واحد برگشت. شاخص فرابورس نیز با کاهش ۴۴۰ واحدی در محدوده ۲۰،۷۲۵ واحد قرار گرفت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0