بورسینه
1400/03/12
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۴۲۰میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #شبندر، #بنو، #شتران و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست...

🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۴۲۰میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #شبندر، #بنو، #شتران و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۱۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت بندرعباس پس از معاملاتی به ارزش ۱۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بیمه تجارت نو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام مدیریت انرژی امید تابان هور (#وهور) پس از بازگشایی ۹درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام تجارت الکترونیک پارسیان کیش (#تاپکیش) با افت ۳۵درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹ببیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۴۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز چهار درصد از کل سهام صنایع چوب خزر کاسپین (#چخزر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۸.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۸نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0