کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1402/08/17
13:22
رشد سه هزار واحدی شاخص کل بورس به گزارش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۳۳۴۵واحد افزایش یافته و در رقم دو میل...

رشد سه هزار واحدی شاخص کل بورس



به گزارش کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، شاخص کل بورس طی معاملات روز جاری ۳۳۴۵واحد افزایش یافته و در رقم دو میلیون و ۵۶هزار واحد متوقف شد.


از سویی شاخص کل هم وزن نیز ۲۵۷۸واحد رشد کرده و رقم ۶۹۸هزار و ۷۶۸ واحد را به ثبت رساند. معامله‌گران در این بازار بیش از ۳۲۹هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۳هزار و ۹۲میلیارد ریال انجام دادند.


گفتنی است که ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس ایجاد کردند.


علاوه بر این شاخص کل فرابورس نیز ۱۳واحد رشد کرده و در رقم ۲۵هزار و ۴واحد ایستاد. فعالان در این بازار نیز بالغ بر ۱۶۶ هزار معامله به ارزشی بیش از ۲۹هزار و ۸۰۸میلیارد ریال انجام دادند.


لازم به ذکر است که فولاد هرمزگان جنوب، تجلی توسعه معادن و فلزات، مدیریتی انرژی امید تابان هور، پلیمر آریاساسول، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، پویا زرکان آق‌دره و بانک سامان بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس ایجاد کردند.


#گزارش_بازار



انتهای خبر

0
0