بورس پرس
1402/12/26
00:01
مجوز افزایش سرمایه ۲۱ تا ۲۶۲۳ درصدی ۷ شرکت دیگر صادر شد

۷ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۲۱ تا ۲۶۲۳ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت های گاز لوله، سیمان کارون، سیمان لارستان، کارت اعتباری ایران کیش، گهر ترابر سیرجان، آسان پرداخت و داده گستر عصر نوین به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۴۰۸، ۲۶۲۳، ۱۳۴۸، ۲۱، ۱۳۷، ۶۰ و ۱۰۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "پلوله" سرمایه فعلی را از ۲۲.۵ به ۱۱۴.۴ میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "سکارون" از ۲۰.۸ به ۵۶۸.۷ میلیارد تومان می رسد. ۵۱۶.۳ میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل تحدید ارزیابی دارایی ها و ۳۱.۵ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


"سلار" سرمایه فعلی را از ۲۳.۴ به ۳۳۹.۹ میلیارد تومان می رساند. ۲۵۴.۹ میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و ۶۱.۵ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد به منظور تامین سرمایه در گردش و استفاده از معافیت مالیاتی قانون بودجه اعمال می شود.


سرمایه فعلی "رکیش" از ۷۰۰ به ۸۵۰ میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت خرید تجهیزات و زیر ساخت شبکه، نوسازی دستگاه های کارتخوان و استفاده از مشوق مالیاتی قانون بودجه صرف می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۸۵۰ به ۱۰۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


"حگهر" سرمایه فعلی را از ۴۴۴ میلیارد به ۱.۰۵۴ هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ت امین منابع خرید ۲۰۰ دستگاه واگن پایه بلند، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای سرمایه پذیر و جبران مخارج انجام شده بابت تحصیل سرمایهگذاریهای صورت گرفته ، اعمال می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۱.۰۵۴ به ۱.۵۶ هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


سرمایه فعلی "آپ" از ۵۵۵ به ۸۸۸ میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و رعایت الزام بانک مرکزی درخصوص حداقل سرمایه شرکت های پرداخت الکترونیک، جلوگیری از خروج منابع نقدی و تامین سرمایه در گردش لازم جهت خرید تجهیزات فنی، دستگاههای پوز و پایانه های فروشگاهی صرف می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۸۸۸ میلیارد به ۱.۲۸ هزار میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


"های وب" سرمایه فعلی را از ۳ به ۶ هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


انتهای خبر

0
0