آکادمی هلاکوئی
1401/05/14
19:00
به دلیل گزارش مشاغل، SHIB، XRP، ADA ضربه خوردند

وزارت کار ایالات متحده با گزارش فوق العاده…

وزارت کار ایالات متحده با گزارش فوق العاده ای از مشاغل که رشد غیرمنتظره ی قوی را نشان می دهد، بازارها را شوکه کرده است. اقتصاد این کشور ۵۲۸۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرد که بسیار بالاتر از پیش‌بینی اجماع ۲۵۸۰۰۰ شغل جدید است.


بیت کوین پس از رشد شدید قبل از این گزارش، به زیر سطح ۲۳۰۰۰ دلاری سقوط کرد. XRP، شیبا اینو (SHIB)، سولانا (SOL) و کاردانو (ADA) نیز کاهش یافتند.


این یک رونق است، نه رکود


شرایط رو به وخامت بازار کار، فدرال رزرو آمریکا را مجبور می کرد که موضع جنگ طلبانه خود را تغییر دهد و سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.


با این حال، غافلگیری گسترده مشاغل احتمالا فدرال رزرو را به دنبال سیاست تهاجمی تر برای مهار تورم تشویق می کند. نرخ بیکاری در حال حاضر تنها به ۳.۵ درصد رسیده که به پایین ترین سطح ۵۰ ساله خود رسیده است.


00 fed 1 300x100 - به دلیل گزارش مشاغل، SHIB، XRP، ADA ضربه خوردند

بازار کار منعطف به شدت مخالف این روایت است که اقتصاد ایالات متحده با وجود دو فصل متوالی نرخ رشد منفی تولید ناخالص داخلی، وارد رکود شده است.


منتظر افزایش نرخ بیشتر باشید


داده‌های تازه به فدرال رزرو فضای زیادی برای بررسی نرخ‌ها می‌دهد، زیرا تلاش می‌کند یک فرود نرم را انجام دهد.


همانطور که U.Today گزارش داد، بانک مرکزی در اواخر جولای نرخ بهره معیار را ۷۵ واحد پایه دیگر افزایش داد. جیمز بولارد(James Bullard ) رئیس فدرال رزرو سنت لوئیس، طی مصاحبه اخیر با CNBC گفت که این نرخ تا پایان دسامبر به محدوده ۳.۷۵٪ تا ۴٪ افزایش خواهد یافت که بالاترین سطح از ژانویه ۲۰۰۸ است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0