سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/18
08:00
#تایرسازی #شوینده 1️⃣ در گروه تایرسازی بحث افزایش نرخ تایر مطرح شده است. سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت: با توجه به اینکه هزینه بسیاری از عوامل مانند ...

#تایرسازی #شوینده



۱️⃣ در گروه تایرسازی بحث افزایش نرخ تایر مطرح شده است. سخنگوی انجمن صنعت تایر گفت: با توجه به اینکه هزینه بسیاری از عوامل مانند دستمزد، بیمه، هزینه آب، برق و ... افزایش داشته است، در آینده قیمت لاستیک نیز افزایش خواهد یافت. در این گروه #پکرمان معاملات قوی‌تری دارد و هنوز سمت عرضه در نمادهایی نظیر #پکویر #پتایر و #پیزد بطور کامل فروش نکرده است. به نظر رسیدن گزارش خرداد ماه بتواند محرک خوبی برای تزریق بیشتر نقدینگی به تایرسازان باشد.



۲️⃣ در گروه شوینده، ۳ نماد #قرن #شگل و #شپاکسا شفاف‌سازی زدند و خبر از افزایش نرخ مواد شوینده (مایع دستشویی، ظرفشویی، شیشه‌شوی، پاک کننده، ضدعفونی کننده، صابون، پودر و مایع لباسشویی و خمیر دندان تا ۲۵ درصد و سایر شوینده‌ها اعم از شامپو و نرم کننده موی سر، نرم کننده حوله و لباس، لوله بازکن و جرمگیر تا ۲۰ درصد) دادند. این رویداد تاثیر مثبت بااهمیتی در سود شرکت‌ها خواهد داشت. در این گروه #شپاکسا اصلاح خوبی زده و می‌تواند مورد توجه باشد.



انتهای خبر

0
0