آکادمی هلاکوئی
1400/10/22
09:50
شیبا اینو در بزرگترین صرافی رمزارزی مکزیک لیست می شود

بیتسو (Bitso)، بزرگترین صرافی رمزارزها در مکزیک، اعلام…

بیتسو (Bitso)، بزرگترین صرافی رمزارزها در مکزیک، اعلام کرده است که توکن شیبا اینو (SHIB) مبتنی بر اتریوم اکنون برای تجارت در پلتفرم خود در دسترس می باشد. این صرافی قبلا در اواخر دسامبر (اوایل دی) برنامه ی خود برای لیست کردن شیبا اینو را اطلاع رسانی کرده بود.


به طور کلی، بیتسو اکنون از تجارت برای ۱۶ رمزارز پشتیبانی می کند که شامل کامپوند (COMP)، آکسی اینفینیتی (AXS)، چین لینک (LINK) و موارد دیگر می شود. دوج کوین (DOGE)، رمزارز میم مشهور، هنوز در لیست این صرافی موجود نیست.


بیتسو پس از جمع آوری ۲۵۰ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری C خود از سرمایه گذارانی مانند شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر تایگر گلوبال و ۴۸ میلیارد دلار صندوق تامینی Coatue Management، اکنون ارزش آن به ۲.۲ میلیارد دلار رسیده است.


در ماه نوامبر (آبان-آذر)، این شرکت با غول رمزارزی Circle ارتباط برقرار کرد تا پرداخت‌های مرزی بین مکزیک و ایالات متحده را به عنوان بخشی از ابتکار Bitso Shift خود ممکن کند. بیتسو همچنین شریک قدیمی شرکت بلاکچین ریپل در سانفرانسیسکو بوده است.


اوایل این ماه، این صرافی آمریکای لاتین یک قرارداد همکاری سه ساله با باشگاه فوتبال حرفه ای برزیلی سائوپائولو اف سی به عنوان اسپانسر مالی این تیم تنظیم کرده است.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، مرکادو بیت کوین، بزرگترین صرافی در برزیل، در اوایل دسامبر (اواسط آذر) شیبا اینو را لیست کرده است. اوایل این هفته نیز، این رمزارز توسط صرافی هندی Giottus لیست شده است. Bitstamp، صرافی برتر رمزارزی اروپا، اخیرا تایید کرد که همچنان قصد دارد شیبا را در اوایل سال ۲۰۲۲ (اواخر ۱۴۰۰) فهرست کند.


قیمت شیبا اینو در حال حاضر در صرافی‌های اصلی تقریبا ۰.۰۰۰۰۲۸۰۹ دلار است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0