رمزارز نیوز
1402/08/13
11:11
نگاهی به بازار رمزارزها؛ بهترین عملکرد مربوط به چه ارزهایی است؟

امروز، بازار ارزهای دیجیتال دوباره افزایش قیمت‌ها را تجربه کرد و پس از افت اخیر، دوباره روند صعودی خود را آغاز… مطالعه مطلب ...

امروز، بازار ارزهای دیجیتال دوباره افزایش قیمت‌ها را تجربه کرد و پس از افت اخیر، دوباره روند صعودی خود را آغاز نمود.


این امر می‌تواند به دلایل مختلف مثبتی مانند گمانه‌زنی در مورد تایید ETFهای اسپات بیت کوین و توقف برنامه‌های فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره، رخ داده باشد.


در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین (BTC) با ۱.۹۲ درصد افزایش به ۳۴۸۰۰ دلار و حجم ۲۴ ساعته آن با ۲۰ درصد کاهش به ۱۵.۷۱ میلیارد دلار رسید.


قیمت اتریوم (ETH) نیز با ۱.۹۵ درصد افزایش به ۱۸۳۰دلار رسید و کاهش ۱۸.۱۱ درصدی در حجم معاملات خود را تجربه کرد. سولانا (SOL) و چین لینک (LINK) نیز به ترتیب ۶.۸۶ درصد و ۵.۲۸ درصد افزایش قیمت داشتند.


میم‌کوین‌های دوج کوین (DOGE) و شیبا (SHIB) نیز افزایش قیمت اندکی داشتند. ارزش کل بازار کریپتو با ۰.۹۷ درصد افزایش به ۱.۲۹ تریلیون دلار رسید.


در این میان شاخص ترس و طمع ۷۲ بود که نشان‌دهنده حس طمع در بازار است.در ادامه، ۴ ارز دیجیتالی که عمکلرد بهتری داشته‌اند را بررسی خواهیم کرد.


میم کوین پپه (PEPE) با ۲.۳۸ درصد افزایش قیمت مواجه گردید و در تاریخ ۴ نوامبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۱۰۸۷ دلار معامله شد؛ هر چند حجم معاملات آن با حدود ۳۸.۵۰ درصد کاهش به ۸۵.۸۹ میلیون دلار رسید.


طی ۳۰ روز گذشته، قیمت پپه کوین بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته است.تورچین (RUNE) با افزایش قابل توجه ۱۰۲.۷۶ درصدی در حجم معاملات، افزایش ۱۵.۶۱ درصدی را در قیمت خود تجربه کرد و به ۳.۳۸ دلار در روز شنبه رسید.


نئو (NEO) نیز عملکرد خوبی داشت و ۱۵.۶۰ درصد افزایش یافت و با قیمت ۱۰.۶۳ دلار معامله شد و حجم معاملات آن نیز ۶۳.۴۰ درصد افزایش یافت. ارزش بازار آن نیز با ۱۵.۶۲ درصد افزایش به ۷۴۹.۷۷ میلیون دلار رسید.


آسیس نتورک (ROSE)با افزایش ۱۶.۵۶ درصدی در حجم معاملات، ۱۳.۸۵ درصد افزایش یافت و در تاریخ ۴ نوامبر با ۰.۰۶۳۹۳ دلار معامله شد. ارزش بازار این رمزارز نیز با جهش ۱۳.۸۵ درصدی به ۴۱۸.۲۰ میلیون دلار رسید.


انتهای خبر

0
0