آکادمی هلاکوئی
1400/10/12
16:10
بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم سه آلتکوین مالی غیرمتمرکز را خریداری می کنند

یک سایت نظارت بر نهنگ ها نشان می‌دهد…

یک سایت نظارت بر نهنگ ها نشان می‌دهد که ثروتمندترین نهنگ‌های اتریوم (ETH) با ورود به سال جدید، سه دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi) را جمع‌آوری می‌کنند.


داده‌های WhaleStats نشان می‌دهد که ۱۰۰۰ نهنگ اتریوم در حال جمع آوری سوشی، نشانه حاکمیتی صرافی غیرمتمرکز (DEX) SushiSwap هستند.


پلتفرم ردیابی نهنگ نشان می‌دهد که در هفته گذشته، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به طور متوسط ۳۴۹۹ سوشی به ارزش ۳۲۸۶۸ دلار خریداری کرده‌اند که برای جایگاه چهارم در فهرست کوین های برتر خریداری شده توسط نهنگ‌های اتر خوب است.


دومین نهنگ ثروتمند اتر موجود، با مجموع دارایی های رمزارزی به ارزش ۳.۵ میلیارد دلار، ۱.۸۳ میلیون سوشی به ارزش ۱۷.۵۶ میلیارد دلار را در سه تراکنش جداگانه خریداری کرد.


نهنگ‌ها همچنین روی پروتکل وام‌دهی Aave حساب می‌کنند و به طور متوسط ۷۸ آوه به ارزش ۲۱۳۱۴ دلار در همان دوره زمانی خریداری می‌کنند تا رتبه هفتم را کسب کنند.


نهنگ های اتریوم نیز ذخایر یونی سواپ (UNI) خود را افزایش می دهند. WhaleStats نشان می دهد که سرمایه گذاران بزرگ کریپتو در هفت روز گذشته به طور متوسط ۶۷۸ توکن UNI به ارزش ۱۱۹۷۲ دلار خریداری کرده اند تا رتبه دهم را کسب کنند.


پلتفرم قراردادهای هوشمند پیشرو خود همچنان با میانگین خرید ۱.۸۴ میلیون دلاری اتریوم در بازه زمانی مشابه، بالاترین آلتکوین خریداری شده در میان ثروتمندترین نهنگ های اتریوم است.


در جایگاه های دوم و سوم، استیبل کوین های تتر (USDT) و USD Coin (USDC) قرار دارند.


راه حل مقیاس‌پذیری اتریوم پالیگان (MATIC) در رتبه پنجم قرار دارد و پس از آن اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاک چین سندباکس (SAND) قرار دارد. استیبل کوین جمینی دلار (GUSD) هشتمین جایگاه را به خود اختصاص داد در حالی که شبکه غیرمتمرکز اوراکل چین لینک (LINK) در رتبه نهم قرار دارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0