آکادمی هلاکوئی
1401/06/20
13:27
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۰ شهریور)

شروع ماه سپتامبر (اواسط شهریور) دردسرهای زیادی را…

شروع ماه سپتامبر (اواسط شهریور) دردسرهای زیادی را برای گاوهای بیت کوین به دنبال داشت چرا که قیمت این دارایی دیجیتال به زیر ۲۰۰۰۰ دلار رسید و نتوانست برای مدتی این منطقه را پس بگیرد. این وضعیت چند روز پیش، زمانی بدتر شد که پادشاه بازار کریپتو به طور ناگهانی به پایین‌ترین سطح شش هفته‌ای خود در حدود ۱۸۵۰۰ دلار سقوط کرد.


هرچند، پس از آن، واکنشی مثبت بلافاصله قیمت را به بالای ۱۹۰۰۰ دلار بازگرداند و روز جمعه با افزایشی مداوم، به بالای ۲۰۰۰۰ دلار رسید. در این مرحله، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی بزرگ مایکرواستراتژی قصد دارد با فروش بخشی از سهام خود، ۵۰۰ میلیون دلار دیگر را به خرید BTC اختصاص دهد. پس از انتشار این خبر، بیت کوین بار دیگر واکنش نشان داد و به بالاترین سطح دو هفته اخیر خود یعنی کمی بالاتر از ۲۱۵۰۰ دلار رسید.


در حال حاضر، BTC با افزایشی ناچیز نسبت به مدت مشابه روز گذشته، با قیمت ۲۱۶۶۴ دلار ترید می شود و ارزش بازار آن به ۴۱۲.۷۴ میلیارد دلار رسیده است. دامیننس بیت کوین نیز بدون تغییر زیاد، در حدود ۳۹.۱٪ باقی مانده است.


Screenshot 20220911 131527 Samsung Internet - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (20 شهریور)

در بازار آلتکوین ها شاهد هستیم که اتریوم، با دستاورد هفتگی ۱۳.۵۰٪ با قیمت ۱۷۶۳ دلار ترید می شود. نکته مهمی که امروز توجه زیادی به خود جلب کرده است، راه اندازی ساعت شمارش معکوس برای آغاز هاردفورک Merge توسط موتور سرچ گوگل است. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که جستجوی عبارت Merge به رکوردی تاریخی رسید.


بایننس کوین و ریپل کمتر از ۱ درصد تغییر داشته و به ترتیب با قیمت ۲۹۵ دلار و ۰.۳۵۵ دلار معامله می شود. کاردانو، سولانا، پولکادات و شیبااینو با کاهش های جزئی به منطقه قرمز وارد شده اند.


در این میان، هلیوم (HNT) با جهش ۱۳.۶۵ درصدی برنده امروز بوده و به حدود ۵.۳۹ دلار رسیده است. پس از آن، WAVES با جهش ۷.۳۰ درصدی در رتبه بعدی قرار دارد.


در نهایت، ارزش تجمعی بازار کریپتو امروز حدود ۱.۰۵۶ تریلیون دلار بوده و شاخص ترس و طمع در بازار عدد ۲۶ در منطقه ترس را نشان می دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0