بورس۲۴
1402/12/27
13:23
حقیقی ها دوباره خریدار شدند

خالص ارزش معاملات خرد با ۵ درصد افت نسبت به دیروز به ۳,۸ همت رسید. حقیقی ها امروز ۱۰۵ میلیارد تومان وارد سهام و حق تقدم ها کردند که این مبلغ با احتساب صندوق های سهامی معادل ۲۴۵ میلیارد تومان بود.

بورس۲۴ : خالص ارزش معاملات خرد با ۵ درصد افت نسبت به دیروز به ۳,۸ همت رسید. حقیقی ها امروز ۱۰۵ میلیارد تومان وارد سهام و حق تقدم ها کردند که این مبلغ با احتساب صندوق های سهامی معادل ۲۴۵ میلیارد تومان بود.


صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله با ۲۶۸ میلیارد تومان، چندرشته ای های صنعتی با ۴۱ و سیمان با ۲۳ میلیارد تومان بیشترین ورود پول خرد را تجربه کردند. گروه های بیمه، غذایی و عرضه برق هر یک با ۷ میلیارد تومان عمده ترین خروج پول خرد را به ثبت رساندند.


حقیقی ها عمدتا وامید، سجام، اخابر، صبا، توسن، وخارزم، فاما، فولاد و ثشاهد را از حقوقی ها خریداری کردند. بیشترین حمایت حقوقی ها بر روی نمادهای فملی، وبانک، ونیرو، خساپا، واتی، وپاسار، افق و اتکای متمرکز بود.


شاخص کل تحت تاثیر نمادهای فولاد، فملی، وغدیر، وبملت، خودرو و وبصادر افزایشی شد و با حدود ۱۲ هزار واحد رشد تا ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزا رواحد بالا رفت.


شاخص هموزن هم بیش از ۳,۵ هزار واحد بر ارتفاع خود افزود. شاخص فرابورس نیز رشد ۲۱۱ واحدی را تجربه کرد و به بالای ۲۵ هزار واحد دست یافت.


انتهای خبر

0
0