آکادمی هلاکوئی
1401/04/13
16:50
توکن CVXCRV در ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ های اتریوم قرار گرفت

امروز Whalestats، ردیاب کیف پول اتریوم، توییت کرد…

امروز Whalestats، ردیاب کیف پول اتریوم، توییت کرد که توکن کانوکس فایننس، CVXCRV، وارد ۱۰ توکن برتر خریداری شده در بین ۵۰۰۰ نهنگ بزرگ ETH شده است. این بر اساس داده های ردیابی شده توسط WhaleStats در ۲۴ ساعت گذشته است.


00 CVX 1 300x177 - توکن CVXCRV در 10 توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ های اتریوم قرار گرفت

به ضورت دقیق تر، Whalestats همچنین داده‌هایی را در مورد لیست سایر رمزارزهایی که نهنگ‌های ETH خریداری کرده‌اند، ارائه کرد. این لیست شامل PAX Gold(PAXG)،Uniswap(UNI) ، Chainlink(LINK) و Polygon(MATIC) است.


Convex Finance یک پروتکل DeFi است که بر روی Curve Finance(CRV)، یک پلتفرم ارائه نقدینگی در زنجیره کار می کند.


در تجزیه و تحلیل دیگری، Whalestats دریافت که توکن AMP بیشترین میزان معامله را دارد، در حالی که MANA Decentraland پرفروش‌ترین توکن است. در همین حال، شیبا اینو (SHIB) به عنوان بزرگترین توکن از نظر ارزش دلار رتبه بندی شده است.


همچنین Moreso، پرکاربردترین قراردادهای هوشمند را در میان ۱۰۰ نهنگ برتر ETH در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. به علاوه Fetch.ai (FET), NuCypher (NU), Utrust (UTK), FTX, yearn.finance (YFI) چند مورد از پرکاربردترین توکن های قرارداد هوشمند بودند.


قیمت فعلی CVXCRV در سطح ۰.۷۹ دلار است که ۴.۹۸ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. با این حال، حجم رمزارز ۵.۸ درصد کاهش یافته و به ۱۴۸۳۷ دلار رسیده است.


Whalestats حدود ۵۰۰۰ مورد از بزرگترین کیف پول ها یا نهنگ های اتریوم را ردیابی می کند که به طور متوسط ۲۰,۸۴۵,۰۲۱ دلار ارزش دارند و به طور میانگین ۹,۸۵۲ اتریوم، هفت توکن و یک NFT دارند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0