آکادمی هلاکوئی
1400/01/25
13:31
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۵ فروردین)

آخرین رکورد قیمت بیت کوین در ۶۵ هزار…

آخرین رکورد قیمت بیت کوین در ۶۵ هزار دلار


به نظر می رسید که ارز رمزپایه برتر بازار برای مدتی زیر تراز ۶۰۰۰۰ دلار راکد مانده است. بیشتر تلاش‌های صورت گرفته برای شکست این مقاومت مهم با ریجکت شدید قیمت و سقوط یکباره آن همراه شد. هر چند طی چند روز گذشته وضعیت به کلی تغییر کرده و بیت کوین توانسته است سرانجام بر این مانع مهم غلبه کند.


پس از اینکه قیمت بیت کوین یکی دو روزی بالاتر از تراز ۶۰ هزار دلار باقی ماند، گمانه‌زنی‌های جامعه درباره گام بعدی این روند صعودی منجر شد که این دارایی بتواند رکورد جدیدی را بالاتر از تراز ۶۱ هزار و ۸۰۰ دلار ترسیم کند.


دیروز آخرین رکورد قیمت بیت کوین ، در تراز ۶۳ هزار و ۷۰۰ دلار به ثبت رسید ولی این دستاورد به همین جا محدود نشد و تنها چند دقیقه بعد با تداوم روند صعودی، تازه ترین رکورد قیمت در حدود ۶۵۰۰۰ دلار ثبت شد.


طبق معمول این عملکرد چشمگیر باعث شد سرمایه بازار بیت کوین نیز افزایش یابد و به بالاترین سطح خود در تراز ۱.۲ تریلیون دلار برسد. با این وجود دامیننس بیت کوین اندکی کاهش داشته و به دنبال رشد آلتکوین ها به ۵۳.۵ درصد رسیده است.


اتریوم تراز ۲۴۰۰ دلار را لمس کرد


همانطور که مشاهده می کنید امروز بخش اعظم بازار به رنگ سبز درآمده است. اتریوم با بیش از ۹ درصد رشد در این مسیر پیشگام است. دومین ارز رمزنگاری شده بازار تازه ترین رکورد خود را در تراز ۲۴۰۰ دلاری به ثبت رساند.


ریپل بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت را در تایم فریم ۲۴ ساعته تجربه کرده و به حدود ۲ دلار رسیده است. این بالاترین سطح قیمت ۳ سال گذشته برای این ارز می باشد. کاردانو نیز موفق شد بعد از ۱۵ درصد رشد به رکورد جدید ۱.۵ دلار برسد. افزون بر این، بایننس کوین با ۱۰۰ درصد رشد، پولکادات با ۸ درصد رشد، یونی سوآپ با ۲.۵ درصد رشد، لایت کوین با ۱۰ درصد رشد و استلار با ۹ درصد رشد عملکرد چشمگیری از خود نشان داده‌اند.


بازار25 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (25 فروردین)بازار25 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (25 فروردین)

گفتنی است که در تایم فریم ۲۴ ساعت دوج کوین با بیش از ۷۰ درصد رشد برنده اصلی بازار به شمار می آید. به دنبال این تحولات DOGE به تازه ترین رکورد خود در حدود ۰.۱۳ دلار رسید.


IOST (۲۵٪), EOS (۲۲٪), THORChain (۲۱٪), Bitcoin Cash (۲۰٪), VeChain (۱۹٪), Bitcoin SV (۱۷٪), TRON (۱۶٪), Polygon (۱۵٪) و Qtum (۱۳٪) از دیگر توکن های صعودی امروز هستند.


در نهایت سرمایه تجمعی بازار ارز های رمزنگاری شده با رکوردی جدید به بیش از ۲.۲۵۰ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0