رمزارز نیوز
1401/10/02
14:00
۵ رمزارز برتر سال ۲۰۲۲ با بیشترین بازده!

بازار ارزهای دیجیتال در طول سال ۲۰۲۲ چندین سقوط قابل‌توجه را تجربه کرد، اما برخی از کوین‌ها مخصوصا در عملکرد… مطالعه مطلب ...

بازار ارزهای دیجیتال در طول سال ۲۰۲۲ چندین سقوط قابل‌توجه را تجربه کرد، اما برخی از کوین‌ها مخصوصا در عملکرد ماهانه، بهتر از سایرین عمل کرده‌اند.


بر اساس یک گزارش سالانه جدید که توسط پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین CoinMetrics منتشر شده، پنج دارایی برتر با بهترین عملکرد در سال ۲۰۲۲ عبارتند از: ترون (TRX)، مونرو (XMR)، بایننس کوین (BNB)، اتریوم کلاسیک (ETC) و دوج کوین (DOGE).


اگرچه بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده برای کل سال، تمام ۳۶ دارایی مورد بررسی در این تجزیه و تحلیل عملکرد ضعیف و ریزش قیمت را ثبت کرده‌اند، اما این افت قیمتی برای پنج ارز دیجیتال مذکور کمتر بوده است.

در میان پنج رمزارز با عملکرد بهتر، ترون بهترین نتایج خود را در ماه می ثبت کرده (رشد ۳۳ درصدی) و در ماه ژوئیه نیز، مونرو رشدی ۴۱ درصدی را کسب کرد. همچنین در ماه جولای، بایننس کوین بهترین عملکرد را داشت (۳۳ درصد). از سوی دیگر، اتریوم کلاسیک که در رتبه چهارم این جدول قرار گرفته، بهترین عملکرد خود در طول سال را با ۱۶۶ درصد رشد در ماه جولای به نمایش گذاشت. و در انتها، دوج کوین بهترین عملکرد خود در طول سال را در ماه اکتبر به ثبت رساند که رشدی ۸۹ درصدی داشت.


از سوی دیگر و در میان پرضررترین رمزارزها، رمزارز ترا (LUNA سابق) اول است که ۱۰۰ درصد از ارزش خود را در ماه می و به دنبال سقوط اکوسیستم ترا از دست داد.


انتهای خبر

0
0