اقتصاد آنلاین
1400/06/10
10:03
سنگین ترین صف های خرید و فروش(۱۰شهریور) / شسپا همچنان در صدر صفوف خرید

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۲۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید و همچنین سهام نفت سپاهان حدود ۲۷۵میلیارد تومان تقاضا خرید داشت.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه، جمع صف‌های خرید حدود ۷۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۵۸۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود ۲۰۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شسپا»، «کنور» و «کرازی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام نفت سپاهان حدود ۲۷۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «کدما» و «وشمال» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۰۵میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۵۰میلیارد تومان (۷۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۳نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۸.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۷۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۵۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۱۳۵میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۶۲درصد از هزار و ۳۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۵۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۵۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۸۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آن‌ها کلیک کنید


برترین صفوف خرید فروش10.06.1400
نقشه صفوف 10.06.1400
انتهای خبر

0
0