رمزارز نیوز
1402/12/12
11:30
نگاهی مختصر به وضعیت بازار ارزهای دیجیتال؛ پیشتازان کدامند؟

طی ۲۴ ساعت گذشته، در پی باقی ماندن قیمت بیت کوین (BTC) بالای سطح ۶۲ هزار دلار، قیمت برخی آلت‌کوین‌ها، افزایش یافت. در همین راستا، قیمت اتریوم (ETH) از ۳۴۰۰ دلار گذشت.


سایر آلتکوین‌های برتر مانند ریپل (XRP)، کاردانو (ADA) و شیبا اینو (SHIB) نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.


عملکرد ارزهای دیجیتال برتر

بیت کوین علی‌رغم کاهش، موفق شد سطح حمایت ۶۲ هزار دلار را حفظ کند. قیمت این ارز دیجیتال با ۱.۰۶ درصد کاهش به ۶۲۱۲۱ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۲۲ تریلیون دلار رسیده است.


در بخش آلتکوین‌ها، قیمت اتریوم در زمان نگارش این خبر با ۱.۶۵ درصد افزایش به ۳۴۳۱.۳۲ دلار و ارزش بازار آن به ۴۱۲.۲۳ میلیارد دلار رسیده است. حجم معاملات این ارز دیجیتال با نزولی ۳۷.۲۵ درصدی به ۱۶.۲۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.


قیمت بایننس کوین (BNB) ۱ درصد افزایش یافته و به ۴۱۱.۰۸ دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز با ۲۰.۲۰ درصد نزول به ۱.۵۷ میلیارد دلار کاهش یافته است.


قیمت سولانا (SOL) طی ۲۴ ساعت گذشته به زیر ۱۳۰ دلار رسید. قیمت این ارز دیجیتال با کاهشی ۵.۸۴ درصدی به ۱۲۹.۵۱ دلار و حجم معاملات آن با کاهشی ۴۱.۸۹ درصدی به ۴.۰۸ میلیارد دلار رسیده است.


طی همین مدت، قیمت ریپل به بالای سطح ۰.۶۳ دلار افزایش یافت. قیمت XRP با افزایشی ۶.۰۵ درصدی به ۰.۶۳۰۴ دلار و حجم معاملات آن با کاهشی ۲۸.۶۱ درصدی به ۲.۴۱ میلیارد دلار رسیده است.


قیمت کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۲.۴۰ درصدی به ۰.۷۵۶ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۲۲.۷۲ درصد کاهش به ۱.۲۲ میلیارد دلار رسیده است.


میم‌کوین‌ها نیز از شرایط صعودی بازار ارز دیجیتال بی‌بهره نبودند. قیمت دوج‌کوین با افزایشی ۱۶.۸۱ درصدی به ۰.۱۴۲۱ دلار و قیمت شیبا اینو با افزایشی ۵۷.۵۸ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۰۲ دلار رسیده است.


رشد ۵۳ درصدی پپه ‌کوین

میم‌کوین پپه (PEPE)، طی ۲۴ ساعت گذشته یک رشد چشمگیر را تجربه کرد. در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه با ۵۳.۰۴ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۴۲۱۶ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۷۷ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۱۷۳.۵۲ درصد رشد به ۱.۹۵ میلیارد دلار افزایش یافته است.


رالی ۳۷ درصدی میم‌کوین سگ کلاه‌دار

توکن سگ کلاه‌دار (WIF)، افزایش خارق‌العاده بیش از ۳۷ درصدی را به ثبت رساند که یکی از بهترین عملکرد‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته محسوب می‌شود.


قیمت WIF در زمان نگارش این خبر با ۳۷.۳۵ درصد افزایش به ۱.۲۳ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن نیز با ۷۰.۳۰ درصد رشد به ۳۷۹.۹۹ میلیون دلار افزایش یافته است. این توکن طی رالی اخیر خود، سقف ۱.۳۲ دلار را ثبت کرد.


انتهای خبر

0
0