رمزارز نیوز
1401/12/10
13:25
در صورت صعود دوباره بیت کوین از این آلت کوین‌ها غافل نشوید!

تحلیلگر محبوب رمزارزها، قیمت‌های اتریوم (ETH)، چین‌لینک (LINK)، آوالانچ (AVAX)، فانتوم (FTM)، لایت کوین (LTC)… مطالعه مطلب ...

تحلیلگر محبوب رمزارزها، قیمت‌های اتریوم (ETH)، چین‌لینک (LINK)، آوالانچ (AVAX)، فانتوم (FTM)، لایت کوین (LTC) و کازماس (ATOM) را در صورتی که قیمت بیت‌کوین به ۳۵۰۰۰ دلار برسد، پیش‌بینی کرده است.


به گزارش سایت کوین گیپ، مایکل ون ده پوپه (Michael van de Poppe) در توییتی نوشت که اگر قیمت بیت کوین به سطح ۳۵۰۰۰ دلار برسد، سایر ارزهای دیجیتال پیشرو نیز شاهد سطوح بالاتری خواهند بود. قیمت بیت کوین عملکرد کلی صعودی یا نزولی قیمت را در بازار تعیین می‌کند، اما نه همیشه!


بیت کوین در حال حاضر زیر سطح ۲۳۵۰۰ دلار معامله می‌شود. تورم مرکزی PCE ایالات متحده و فشار بانک‌های مرکزی در سراسر جهان، از دلایل اصلی کاهش قیمت اخیر بیت کوین از ۲۵۰۰۰ دلار هستند.


مایکل پیش بینی می‌کند اگر بیت کوین به سطح ۳۵۰۰۰ دلار برسد، قیمت اتریوم نیز به قیمت ۲۵۰۰ تا ۲۸۰۰ دلار خواهد رسید. در حال حاضر، اتریوم در محدوده ۱۶۳۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲ درصد کاهش یافته است.


با توجه به ارتقای شانگهای اتریوم که برای ماه مارس در نظر گرفته شده و احساسات صعودی کلی در مورد افزایش قیمت اتریوم، پیش‌بینی قیمت ۲۵۰۰ دلار برای این رمزارز نسبتا ممکن به نظر می‌رسد.


علاوه بر این، او معتقد است که قیمت چین لینک، بین ۱۲-۱۵ دلار معامله خواهد شد. چین لینک در حال حاضر با ۱٪ کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۷.۳۷ دلار معامله می‌شود.


حرکت چین لینک به بالای ۱۲ دلار توسط سیستم اثبات ذخیره (Proof of Reserve) و راه‌حل‌های Web۳ پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، همکاری چین لینک با سیستم پرداخت فرامرزی SWIFT اخیرا برجسته شده است.


این تحلیلگر، قیمت آوالانچ را بین ۵۵ تا ۶۰ دلار پیشبینی می‌کند. قیمت آوالانچ در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد کاهش یافت و در حال حاضر با قیمت ۱۷.۵۳ دلار معامله می‌شود. قیمت آوالانچ، پس از همکاری با خدمات وب آمازون برای پشتیبانی کامل از زیرساخت‌های آوالانچ و اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) افزایش یافته است.


قیمت فانتوم نیز در محدوده ۱.۱۰ تا ۱.۳۰ دلار پیش‌بینی می‌شود. قیمت FTM در حال حاضر ۰.۴۵۶۵ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۲ درصد کاهش یافته است. قیمت FTM شاهد یک حرکت صعودی بزرگ در ۲ ماه گذشته، به دلیل بازگشت آندره کرونیه، کهنه‌کار DeFi و بنیان‌گذار فانتوم، بود.


او همچنین پیش‌بینی می‌کند که قیمت لایت کوین به ۱۸۵ تا ۲۱۰ دلار برسد. LTC در حال حاضر با قیمت ۹۵.۸۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد افزایش یافته است. لایت کوین قرار است در ۳ آگوست فرآیند هاوینگ (halving) داشته باشد.


در نهایت، مایکل ون ده پوپه قیمت کازماس را در صورتی که قیمت بیت کوین به ۳۵۰۰۰ دلار برسد، ۲۲ تا ۲۵ دلار پیش‌بینی می‌کند. ATOM با ۳ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۱۲.۵۷ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0