رمزارز نیوز
1401/06/08
12:30
۳ رمزارزی که بازار نزولی را نادیده گرفته‌اند!

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال تابستان بدی را با خبرهای منفی بسیار، از سقوط ترا (لونا) که اکنون ترا کلاسیک… مطالعه مطلب ...

به طور کلی، بازار ارزهای دیجیتال تابستان بدی را با خبرهای منفی بسیار، از سقوط ترا (لونا) که اکنون ترا کلاسیک نامیده می‌شود گرفته تا بحران نقدینگی شبکه سلسیوس، پشت سر گذاشت. اما روند نزولی برخی از توکن‌ها متوقف شد و در واقع شاهد افزایش ارزش آنها در تابستان بودیم.


در ادامه، به معرفی آلت کوین‌هایی می‌پردازیم که در ۹۰ روز گذشته، عملکرد بهتری از کوین‌های برتر مانند بیت کوین و اتر داشته‌اند.


چیلیز

بازده چیلیز در ۹۰ روز گذشته به بالای ۸۰ درصد رسیده که بالاترین میزان در بین ارزهای دیجیتال پرفروش است. علاوه بر این، قیمت چیلیز در مقایسه با بیت کوین و اتریوم که به ترتیب ۵۷٪ و ۶۰٪ از ارزش خود را از دست داده‌اند، تنها ۲۶٪ از سال گذشته کاهش یافته است.


عملکرد ارزهای دیجیتال (۹۰ روز گذشته). در نمودار روزانه، قیمت چیلیز در ۲۹ آگوست به ۰.۲۰ دلار رسید که باعث شد این ماه را با سود ببندد. برعکس، از منظر تکنیکال، توکن چیلیز بر اساس الگوی نشان داده شده در زیر، یک اصلاح بالقوه ۵۵ درصدی را تا نزدیک ۰.۰۹ دلاری در ماه سپتامبر در پیش دارد.


نمودار قیمت سه روزه CHZ/USD. در ابتدا، افزایش قیمت چیلیز در بحبوحه بازگشتی که در بازار رمزارزها شاهد بودیم، آغاز شد. اما این حرکت صعودی بر روی انبوهی از به‌روزرسانی‌های خوش‌بینانه، از جمله مشارکت با صرافی رمزارز Huobi Global و خرید تقریبا ۲۵ درصدی استودیوی بارسای بارسلونا، شتاب گرفت.


لیدو دائو (LDO)

لیدو دائو در ۹۰ روز گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته است. این اتفاق عمدتا به دلیل اخبار خوب پیرامون Merge، یعنی انتقال شبکه اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام در سپتامبر، بوده است.


لیدو دائو به کاربرانی که بودجه کافی ندارند، کمک می‌کند تا در زنجیره اثبات سهام آتی اتریوم سهامدار شوند. این کار با جمع‌آوری وجوه اتریوم کاربران در مجموعه‌های ۳۲ عددی، طبق نیاز شبکه اتریوم و واریز آنها به قرارداد هوشمند رسمی Merge انجام می‌شود.


چشم‌انداز لیدو دائو برای جذب کاربران بیشتر در روزهای منتهی به Merge و پس از آن، باعث خرید در بازار شده است.


اما مانند چیلیز، قیمت لیدو دائو در ماه سپتامبر احتمالا به میزان ۲۰ درصد کاهش می‌یابد و به ۱.۳۱ دلار می‌رسد، همان‌طور که در شکل زیر هم نشان داده شده است.


نمودار قیمت روزانه LDO/USD. هدف ۱.۳۱ دلاری، با توجه به عملکرد تاریخی آن، به عنوان حمایت عمل می‌کند.


شبکه کوانت

شبکه کوانت در ۹۰ روز گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد کرد، که در ابتدا به دلیل روند صعودی گسترده‌تر در بازار ارزهای دیجیتال بود، اما با توجه به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه پروتکل بلاکچین قابل همکاری آن در بین نهادهای دولتی و نظارتی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت، شتاب بیشتری گرفت.


همان‌طور که در زیر نشان داده شده است، از منظر تکنیکال، شبکه کوانت خطر کاهش قیمت ۴۰ درصدی نسبت به سطح قیمت فعلی خود را به دلیل شکل‌گیری یک الگوی سر و شانه در نمودار روزانه با هدف ۵۷ دلار تا سپتامبر، دارد.


نمودار قیمت روزانه QNT/USD. باید افزود که اتریوم کلاسیک نیز در ۹۰ روز گذشته بیش از ۴۰ درصد رشد داشته است، به این امید که پس از ارتقای PoS، پناهگاهی امن برای استخراج‌کنندگان اتریوم باشد.


انتهای خبر

0
0