ارزینکس
1400/11/20
10:29
💢 مروری بر پروژه ی Gamerse Price 🔘 تمامی بازی‌های موجود در ذات خود یک پروژه و تجربه‌های اجتماعی هستند. معمولا پروژه بلاکچینی در ارائه یک سیستم اجت...

💢 مروری بر پروژه ی Gamerse Price



🔘 تمامی بازی‌های موجود در ذات خود یک پروژه و تجربه‌های اجتماعی هستند. معمولا پروژه بلاکچینی در ارائه یک سیستم اجتماعی واحد برای صنعت بازی NFT تکه تکه شده است. کاربران علاقه‌مند به NFTها فضایی و موارد دیگر می‌توانند به ملاقات و معاشرت و تجارت و رشد بپردازند. تعاملات کاربران در گروه‌های مختلفی که به وجود می‌آید توسط مدل SHARE TO EARN تقویت می‌شود که به طور یکسان برای سازندگان و گیمر‌ها سودزا خواهد بود. این اکوسیستم سرگرمی و اجتماعی همه جانبه دارای یک رابط کاربری کاربر پسند فیدهای زنده پیام رسان و مستقیم و فهرست نظارت است.



🔘 قابلیت کراس چین در پروژه منجر می‌شود کاربران هر نوع NFT که بخواهند را از سایر بلاک‌چین‌ها تنها با استفاده از مارکت پلیس این پروژه خریداری نماید. در بخش اجتماعی پروژه ویژگی‌های خوبی یافته می‌شود. مثلا علاوه بر ایجاد گروه‌های دوستان فید زنده پیام‌رسان، ارسال کاربر به کاربری دیگر، تماشای NFT یکدیگر هرشرکت کننده یک فایل شخصی دارد که باعث می‌شود کاربران بر اساس علایقشان دسته بندی بشوند و باعث می‌شود NFTها و افرادی که بیشترین ارتباط با علایق‌شان دارند را پیدا کنند و موارد دیگر. کاربران حتی می‌توانند NFTهای خود را با هشتگ گذاری‌های متنوع در شبکه‌های اجتماعی بزرگ دیگر به نمایش بگذارند.



🔘 در بخش GAMERPAD یک سکوی پرتاب برای گیم‌های جدید فراهم آمده تا هم خود را معرفی کنند و هم به روش‌های مختلف مثل IGO, INO طرفداران خود را در سود بردن سهیم نماید. البته اکثر افرادی که از این قسمت سود می‌برند باید جزئی از DAO باشند که نیاز است که تعداد مشخصی توکن را در کیف پول خود قرار بدهند. در بخشی به نامGAMER STUDIO یک سیستم برای گیمر‌ها ایجاد می‌شود تا NFTها و بازیهای خود رابسازند و به کاربران یک ابزار API برای ایجاد آنها ارائه می‌شود. این پروژه با کمک شبکه بلاک چین پولیگان یکپارچه خواهد شد تا هزینه‌های تراکنش‌ها و زمان تسویه کاهش یابد. این پروژه در آینده بر روی بلاکچین‌های سولانا فانتوم هارمونی آوالانچ و بایننس اسمارت چین اضافه خواهد شد.



در بخشی به نام MYGAMERS گویی خانه فرد است نمایش داده می‌شود. جایی که کاربران نمایه خود را تنظیم می‌کنند و NFTهای خود را نمایش می‌دهد و پیوندهای شبکه‌های اجتماعی دیگر را اضافه می‌کنند و با استفاده از گزینه‌های کاربران می‌توانند از NFTهایشان درآمد غیرفعال به دست بیاورند. این پروژه هم متاورس خودش را دارد و الزام ورود به متاورس داشتن آواتار است. اکوسیستم آواتار این پروژه بستری را ایجاد کرده که از طریق فروشگاه، آواتار را خریداری می‌نمایند می‌توان آن را تزیین کرد. همچنین در قسمت ایجاد آواتار کاربر می تواند آواتارهای سه بعدی از روی خودش بسازد. برنامه‌هایی برای تشخیص چهره وجود دارد تا کاربر بتواند سلفی بگیر و آن را تبدیل به آواتار نماید.



🔘 توکنومیک :



توکن پروژه LFG نام دارد که در صورت استفاده در هنگام تراکنش‌ها کاربر از ۵۰٪ تخفیف کارمزد بهره‌مند می‌شود.


از توکن یک میلیارد واحد به وجود آمده و در حال حاضر تنها از پنکیک سوآپ قابل خرید است و نحوه درصد بندی :


🔰 ۱. مشاوران : ۷ درصد.



🔰 ۲. شریکان : ۱۱.۲ درصد.



🔰 ۳. تیم : ۱۰ درصد.



🔰 ۴. ذخیره : ۱۵ درصد.



🔰 ۵. پاداش استکینگ : ۱۰ درصد.



🔰 ۶. نقدینگی : ۱.۷۵ درصد.



🔰 ۷. اکوسیستم : ۱۰.۶۳ درصد.



🔰 ۸. پیش فروش: ۶.۸ درصد.



🔰 ۹. فروش خصوص : ۱۴.۷ درصد.



🔰 ۱۰. فروش عمومی : ۴۱ درصد.



🔰 ۱۱. تبلیغات : ۵ درصد.



🔘 تیم :


موسس پروژه با اسم خالد جا‌ما اهل لندن انگلیس است.


کارنامه کاری :


-مدیرعامل WITS به مدت ۴ سال.


-مدیرعامل GO TECH به مدت ۶ سال.


-موسس DRIPPY به مدت چهار سال.


-سرمایه‌گذار در شرکت CRYPTOCURRENCY از سال ۲۰۱۵ تا الان.



🔘 نام شرکت‌های سرمایه‌گذار بر روی این پروژه در عکس بالا آمده است.



🔘 مدیوم | توییتر | وبسایت |

انتهای خبر

0
0