بورسینه
1400/05/13
16:47
🔹روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۶۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #شپنا، #وغدیر، #فملی و #پارسان به ترتیب در رتبه اول تا پ...

🔹روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۶۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #شپنا، #وغدیر، #فملی و #پارسان به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۳۴۰میلیارد تومان سهام سرمایه گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری غدیر نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام صنایع فولاد آلیاژی یزد (#فولای) پس از بازگشایی ۲۱ درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام کشت و صنعت آبشیرین (#آبین) با افت ۳۳درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۴۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۷۱۰میلیارد تومانی دوم شد و «شرکت های چند رشته‌ای صنعتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۱۰.۸درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق (#ثشرق) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۴.۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۱سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۰نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0