آکادمی هلاکوئی
1401/01/23
20:00
پل ترا اکنون با سولانا، Avalanche و فانتوم در تعامل است

پل (بریج) های متقابل شبکه برای جابجایی یکپارچه…

پل (بریج) های متقابل شبکه برای جابجایی یکپارچه دارایی ها بین بلاک چین های ناهمگن طراحی شده اند. پل ها استراتژی های DeFi (معامله و کشت سود) را انعطاف پذیرتر و مقرون به صرفه تر می کنند.


ترا “ساده ترین راه برای جابجایی وجوه در ارزهای دیجیتال” را اضافه می کند


دو کوون (Do Kwon)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Terraform Labs، تیم توسعه نرم‌افزار پشت بلاک چین ترا (UST)، در توییتر بروزرسانی هایی را در مورد اکوسیستم پل ترا به اشتراک گذاشته است.


طبق پست او، کاربران ترا اکنون می توانند دارایی های خود را به Avalanche (AVAX)، سولانا (SOL)، Osmosis (OSMO)، فانتوم (FTM) و پلتفرم DeFi پولکادات یعنی Moonbeam انتقال دهند.


آقای دو کوون نتیجه می گیرد که با این ابزار غنی از ادغام ها، اکوسیستم ترا به ساده ترین راه برای جابجایی سرمایه در بخش ارزهای دیجیتال تبدیل می شود.


همچنین، او یک اسکرین شات را ضمیمه کرد تا نشان دهد که امکان انتقال وجه به هارمونی (ONE)، Injective Protocol (INJ) ،Secret (SCRT) و Cosmos (ATOM) نیز وجود دارد.


یک اکوسیستم، پل های متعدد


دو کوون در پاسخ به سوالاتی در مورد فناوری این پل، توصیه کرد که با آن مانند یک تکمیل کننده برای پل چند بلاک چینی Wormhole رفتار کنید.


در حین انجام معاملات، دارندگان UST می توانند ماژول پل را برای استفاده انتخاب کنند. Wormhole ،Axelar و Shuttle Bridge به طور همزمان در دسترس هستند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: U.today


انتهای خبر

0
0