بورسینه
1400/12/21
09:55
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۷۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #انرژی۱، #غدشت و #شپلی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انرژی۱، ۴۴میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #شلرد، #جوین و #وسالت در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۲۷میلیارد تومان (۷۱درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۱۴۲میلیارد تومان (۵۶درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در ۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه توسعه هنر ایران (#وهنر) به چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۴میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۱۷میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «زراعت و خدمات وابسته» با تقاضای خرید ۲۲میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0