بورسینه
1401/01/29
15:41
🔹امروز در مجموع حدود ۶هزار و ۶۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #خساپا، #شتران، #شبندر و #خگستر به ترتیب در رتبه اول تا پنجم ل...

🔹امروز در مجموع حدود ۶هزار و ۶۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #خساپا، #شتران، #شبندر و #خگستر به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۲۹۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت تهران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



سهام کشت و صنعت شریف آباد (#زشریف) با رشد ۱۳.۱درصدی قیمت کام سهامداران خود را شیرین کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۷۹۰میلیارد تومانی دوم شد و « شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۳.۱درصد از کل سهام فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال (#قچار) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۹.۹درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۳نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0