دنیای بورس
1402/07/24
16:28
شفاف‌سازی «ملت» درباره استقبال خریداران در بورس

شرکت بیمه ملت با نماد ملت در اطلاعیه­ ای در سامانه کدال در خصوص حواشی اخیر نماد خود در بازار سرمایه و استقبال خوب خریداران که منجر به ورود بیشترین خالص پول حقیقی ها نیز در بازار روز شنبه به این نماد شده بود این طور شفاف سازی کرده است که تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد این شرکت رخ نداده و نوسانات قیمت طی روز های معاملاتی اخیر ناشی از شرایط عرضه و تقاضا بوده است.

نماد حسیر نیز در شش ماه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری به سود ناخالص ۷۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرده که نسبت به دوره مشابه سال پیش رشد بیش از ۲۶۰ درصدی را داشته است. نماد غدانه نیز با درآمد ۱۳۰۲ میلیارد تومانی سود ۱۰۹ میلیارد تومانی را برای ۹ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری برای خود شناسایی کرده است.


نمادهای پیزد، پکویر و نماد پارتا با استناد به نامه انجمن صنفی صنعت تایر که با موافقت وزارت صمت نیز همراه بوده است اقدام به افزایش ۲۰درصدی نرخ فروش محصولات گروه تایرهای رادیال خود کرده اند.


گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با نماد پارسان نیز از پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته خود به مجمع عمومی فوق العاده خبر داده است.



انتهای خبر

0
0