اخبار اکس نوین
1400/06/03
11:33
ورود کاردانو به ژاپن؛ ADA در صرافی بیت پوینت لیست شد

اکس نوین: صرافی بیت پوینت (Bitpoint) به اولین صرافی ژاپنی تبدیل شد که کاردانو (ADA) را به لیست معاملاتی خود وارد کرده است. معاملات ارز دیجیتال کاردانو که به تازگی با سبقت گرفتن از بایننس کوین به سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شده است ساعاتی پیش در صرافی بیت پوینت آغاز شد و به جمع دیگر ارزهای این صرافی همچون بیت کوین، ترون، ریپل، اتریوم، بیت کوین کش و توکن بیسیک اتنشن پیوست. چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیرعامل شرکت IOHK در توییتی شعری از ماتسو باشو مشهورترین شاعر دوره ادو ژاپن به اشتراک گذاشت. هاسکینسون در این رابطه نوشت: ADA ده دقیقه دیگر در ژاپن راه‌اندازی می‌شود. زمان…

اکس نوین : صرافی بیت پوینت (Bitpoint) به اولین صرافی ژاپنی تبدیل شد که کاردانو (ADA) را به لیست معاملاتی خود وارد کرده است.


معاملات ارز دیجیتال کاردانو که به تازگی با سبقت گرفتن از بایننس کوین به سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شده است ساعاتی پیش در صرافی بیت پوینت آغاز شد و به جمع دیگر ارزهای این صرافی همچون بیت کوین، ترون، ریپل، اتریوم، بیت کوین کش و توکن بیسیک اتنشن پیوست.


چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیرعامل شرکت IOHK در توییتی شعری از ماتسو باشو مشهورترین شاعر دوره ادو ژاپن به اشتراک گذاشت. هاسکینسون در این رابطه نوشت:


ADA ده دقیقه دیگر در ژاپن راه‌اندازی می‌شود. زمان زیادی است که منتظر این روز بودم و از جامعه آنجا تشکر می‌کنم.


راهبی چای صبح را می‌نوشد، آرام است، گل داوودی در حال گل دادن است.


انتخاب این شعر تصادفی نیست. به‌محض اینکه کاردانو دوران گوگوئن خودش را با راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در تاریخ ۱۲ سپتامبر به پایان برساند به دوران باشو وارد خواهد شد که طی آن بلاک چین مبتنی بر اثبات سهام کاردانو از لحاظ مقیاس‌پذیری و قابلیت همکاری بهبود خواهد یافت.


کاردانو اخیرا در مسیر صعودی قرار گرفته و با افزایش قیمت اخیرش، تعداد آدرس‌های این ارز دیجیتال با بیش از یک‌میلیون دلار رشدی ۱۷۳ درصدی را تجربه کرد. بسیاری انتظار دارند کاردانو در روزهای آتی از ۳ دلار عبور کند و به قلمرو ناشناخته قیمتی قدم بگذارد. ورود قراردادهای هوشمند و دیفای به شبکه کاردانو، تقاضا و کاربرد این شبکه را افزایش خواهد داد و به تبع قیمت نیز رشد خواهد کرد.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0