آکادمی هلاکوئی
1401/02/15
09:30
راه اندازی یک صندوق توسط Valkyrie که مستقیما در Avalanche سرمایه گذاری می کند

بر اساس بیانیه مطبوعاتی که این چهارشنبه منتشر…

بر اساس بیانیه مطبوعاتی که این چهارشنبه منتشر شد، شرکت پیشرو خدمات مالی Valkyrie Digital Assets یک تراست جدید راه اندازی کرده است که صرفا در آوالنچ (AVAX) سرمایه گذاری می کند.


استیون مک کلورگ (Steven McClurg)، مدیر ارشد فناوری، در بیانیه خود به سرعت تراکنش بالای این بلاکچین توجه کرده است.


سرمایه گذاران باید حداقل ۲۵۰۰۰ دلار را به صندوق سرمایه گذاری کنند. این محصول سرمایه گذاری بازخرید سهام را به صورت روزانه ارائه می دهد.


انتظار می رود راه اندازی محصول سرمایه گذاری جدید با پذیرش نهادی آوالنچ همراه باشد. McClurg می گوید که سرمایه گذاران شرکتی به طور فزاینده ای درخواست پروژه های جدید در بخش مالی غیرمتمرکز را دارند. در ماه آوریل، بلومبرگ گزارش داد که آوا لبز، شرکت مادر بلاکچین محبوب مستقر در بروکلین، ۳۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.


آوالنچ در حال حاضر سیزدهمین ارز رمزنگاری شده بزرگ از نظر ارزش بازار است و پس از میم کوین Dogecoin قرار دارد.


طبق داده های ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی دیفای DefiLlama، آوالنچ چهارمین بلاکچین اثبات سهام از نظر کل ارزش قفل شده (TVL) است.


یک خانواده در حال رشد از اعتماد


با اضافه شدن آوالانچ والکری تراست (VAVAX)، والکری اکنون در مجموع هفت محصول سرمایه گذاری را اداره می کند که ارزش رمزارزهای جداگانه ای را دنبال می کنند. این شرکت مالی مستقر در نشویل، قرار گرفتن در معرض ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین، الگوراند، دش، پولکادات، ترون و زیلیکا را ارائه می دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0