بورس پرس
1402/12/15
11:20
مجوز افزایش سرمایه جذاب و ۲۰ تا ۲۰۰ درصدی پنج شرکت دیگر صادر شد

پنج شرکت بورسی و فرابورسی دیگر، مجوز افزایش سرمایه ۲۰، ۲۵، ۲۹، ۵۱ و ۲۰۰ درصدی را از محل سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پنج شرکت نفت بهران، ایران خودرو دیزل، پگاه آذربایجان غربی، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی و داده گستر عصر نوین به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۵۱، ۲۹، ۲۵، ۲۰۰ و ۲۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "شبهرن" سرمایه فعلی را از ۱.۱ به ۱.۸ هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج وجه نقد و حفظ و تقویت سرمایه در گردش مورد نیاز اعمال می شود.


سرمایه فعلی "خاور" از ۸.۶ به ۱۱.۱ هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


"غشاذر" سرمایه فعلی را از ۱۳۷ به ۱۷۱.۴ میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "حپترو" از ۲۰ به ۶۰ میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ج بران مخارج سرمایه‌ای انجام شده صرف می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۶۰ به ۱۴۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.


"های وب" سرمایه فعلی را از ۳ به ۳.۶ هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۳.۶ به ۶ هزار میلیارد تومان از محل سود انباشته موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0