رمزارز نیوز
1401/04/25
13:00
پردرآمدترین و سودآورترین ارزهای دیجیتال در ۷ روز گذشته!

پلتفرم تحلیلی CryptoRank در جدیدترین گزارش خود، درآمد محبوب‌ترین بلاکچین‌ها را ارزیابی کرده و رتبه‌بندی ۱۰… مطالعه مطلب ...

پلتفرم تحلیلی CryptoRank در جدیدترین گزارش خود، درآمد محبوب‌ترین بلاکچین‌ها را ارزیابی کرده و رتبه‌بندی ۱۰ بلاکچین برتر را بر اساس بازدهی هفت روزه آنها، منتشر کرده است.


به گزارش این پلتفرم، ترتیب برترین بلاکچین‌ها از لحاظ میزان درآمد به این صورت است: اتریوم (ETH) با ۲۴٫۷ میلیون دلار در جایگاه اول، بایننس چین (BNB) با ۴٫۷ میلیون دلار در رتبه دوم و بیت کوین (BTC) با ۲٫۸ میلیون دلار در رتبه سوم.


از لحاظ تغییرات روند بازدهی اما، بیت ‌کوین توانسته است از رقبای جوان‌تر و پیشرفته‌تر خود پیشی بگیرد. به گزارش CryptoRank، بازدهی بیت کوین در همان بازه زمانی، ۳۴٫۷ درصد افزایش یافته، در حالی‌که اتریوم و بایننس چین به ترتیب با ۳٫۹ درصد افزایش و ۱٫۶ درصد کاهش بازدهی مواجه بوده‌اند.


در این میان، بلاکچین کاردانو (ADA) بدترین روند تغییرات بازدهی را داشته است. داده‌ها نشان می‌دهند کاردانو که در بازه زمانی مورد بررسی، ۷۴٫۵ میلیون درآمد داشته، یک افت ۶٫۵ درصدی را از لحاظ بازدهی تجربه کرده است. این موضوع را می‌توان به کاهش قیمت توکن بومی این بلاکچین نسبت داد.


در این میان، لازم به ذکر است که رمزارز پالیگان (MATIC) با رشد ۱۷٫۹ درصدی قیمت خود در این بازه زمانی، سودآورترین رمزارز از لحاظ تغییرات قیمت بوده که این موضوع، به دلیل انتخاب این بلاکچین برای برنامه شتاب‌دهنده دیزنی (Disney) است.


انتهای خبر

0
0