رمزارز نیوز
1402/11/21
16:30
گزارش مختصر وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته!

بازار ارزهای دیجیتال طی روز گذشته وضعیت مطلوبی داشت و در همین راستا قیمت بیت کوین (BTC) از مرز ۴۷ هزار دلار… مطالعه مطلب ...

بازار ارزهای دیجیتال طی روز گذشته وضعیت مطلوبی داشت و در همین راستا قیمت بیت کوین (BTC) از مرز ۴۷ هزار دلار فراتر رفت.


همچنین اتریوم (ETH) از سطح ۲۵۰۰ دلار گذشت و رشد قابل توجهی را ثبت کرد. در همین حال، سایر آلت‌کوین‌های برتر نیز رشد‌های قابل‌توجهی را به ثبت رساندند و ریپل (XRP)، سولانا (Solana) و کاردانو (Cardano)، نزول‌های قبلی خود را جبران کردند.


قیمت ارزهای دیجیتال اصلی

قیمت بیت کوین با افزایشی ۳.۲۱ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۴۷۴۰۹.۱۳ دلار رسید. همچنین، حجم معاملات آن نیز با ۳۵.۴۵ درصد رشد به ۳۶.۴۳ میلیارد دلار افزایش یافت.


ارزش بازار این ارز دیجیتال ۹۳۰.۴۳ میلیارد دلار گزارش شده است. قیمت و حجم معاملات اتریوم به ترتیب با ۲.۵۵ و ۲۴.۳۷ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۲۵۱۰.۰۳ دلار و ۱۲.۸۰ میلیارد دلار رسیده و ارزش بازار آن نیز ۳۰۱.۵۶ میلیارد دلار است.


قیمت بایننس کوین (BNB) طی روز گذشته، ۱.۳۰ درصد افزایش یافت و اکنون به ۳۲۵.۱۰ دلار رسیده است. حجم معاملات آن نیز ۴.۹۱ درصد کاهش را تجربه کرد و اکنون ۱.۰۳ میلیارد دلار است.


سولانا امروز به مرز ۱۱۰ دلار نزدیک شد. قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۶۶ درصد افزایش یافت و به ۱۰۹.۹۶ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن با رشدی ۲۳.۱۸ درصدی به ۲.۸۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.


قیمت و حجم معاملات XRP طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب با افزایش ۱.۴۶ و ۱۶.۶۳ درصدی به ۰.۵۲۶ دلار و ۹۸۷.۰۹ میلیون دلار رسیده است. در همین حال، قیمت کاردانو (Cardano) طی روز گذشته شاهد افزایش ۱.۴۳ درصدی بود و به ۰.۵۳۸۸ دلار رسیده است.


با این حال، ۲۶.۱۷ درصد کاهش در حجم معاملات را ثبت کرد و این شاخص به ۵۰۱.۸۸ میلیون دلار کاهش یافته است. قیمت دوج کوین و شیبا اینو به ترتیب با ۱.۷۰ درصد و ۱.۳۵ درصد افزایش به ۰.۰۸۱۷۱ و ۰.۰۰۰۰۰۹۴۳۹ دلار رسیده است.


افزایش ۶ درصدی قیمت پپه!

پپه کوین (PEPE)، یکی از میم‌کوین‌های پرطرفدار بازار، همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. قیمت پپه کوین با ۶.۱۴ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۱۰۳۴ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۴۳۴.۵۴ میلیون دلار است.


علاوه بر این، حجم معاملات آن با ۲۲.۹۰ درصد رشد به ۹۸.۱۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

Crypto-Prices-Today-1121

بهبود قیمت توکن بانک!

رقیب دوج کوین و شیبا اینو یعنی بانک (Bonk) اخیرا کاهش قیمت را تجربه کرده بود اما اکنون شرایط تغییر کرده است.


قیمت بانک با ۲۴.۳۰ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۳۰۴ دلار رسیده و ارزش بازار آن ۸۲۷.۰۲ میلیون دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات آن با ۳۹۴.۵۱ درصد رشد به ۲۷۸.۱۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

Crypto-Prices-Today-1121

افزایش ۱۳ درصدی سویی!

ارز دیجیتال سویی (SUI)، امروز شاهد یک افزایش بزرگ بود. قیمت SUI در حال حاضر با ۱۳.۰۴ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۷۷ دلار رسیده است.


علاوه بر این، حجم معاملات آن با ۱۲۳.۹۶ درصد رشد به ۶۴۱.۴۵ میلیون دلار افزایش یافته است. همچنین سویی در طول صعود خود، قیمت ۱.۸۱ دلار را به ثبت رساند.

Crypto-Prices-Today-1121
انتهای خبر

0
0