آکادمی هلاکوئی
1401/03/08
11:20
رمزارز FTM یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در ۲۴ ساعت گذشته بوده است

طبق پست توییتری پلتفرم WhaleStats، از ۲۸ می…

طبق پست توییتری پلتفرم WhaleStats، از ۲۸ می (۸ خرداد)، Fantom یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته است. این پلتفرم، رمزارزهای دیگری مانند UNI، MANA، MATIC، BAT و AAVE را نیز در لیست خود ذکر کرده است.


این اتفاق ممکن است ناشی از گمانه زنی هایی باشد مبنی بر اینکه Andre Cronje، یک توسعه دهنده معروف امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، در حال بازگشت به پروژه است. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که کرونژ سه ماه پیش اعلام کرد که او و همکار توسعه دهنده اش، آنتون نل، فضای کریپتو را برای همیشه ترک خواهند کرد.


کرونژ همچنین اخیرا در حال کار بر روی BitHub در پروتکل fMint پلتفرم فانتوم برای استخراج fUSD، استیبل کوین بومی بلاکچین فانتوم که در چند هفته گذشته دچار مشکل شد، دیده شده است.


فانتوم در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه ۵۶ در لیست CoinMarketCap قرار دارد. این امر FTM را درست پشت سر eCash (XEC) در رتبه ۵۵ و در مقابل IOTA (MIOTA) در رتبه ۵۷ قرار می دهد.


FTM پس از افت ۰.۳۸ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته و رسیدن به قیمت ۰.۳۷۷۲ دلار در مدت زمان مشابه، در حال حاضر ۰.۳۵۵۴ دلار ارزش دارد. طی هفت روز گذشته نیز ۳.۵۳ درصد کاهش داشته است. ارزش بازار فانتوم در حال حاضر ۹۰۱,۳۹۴,۱۹۰ دلار است. FTM همچنین شاهد حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۲۸,۹۱۱,۶۴۹ دلار یا ۹۲۸,۶۵۲,۷۷۰ FTM بود. این رقم نسبت به دیروز ۲۶.۳۷ درصد کاهش داشته است.


عرضه فعلی FTM در حدود ۲.۵۵ میلیارد است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0