بورس۲۴
1400/06/20
13:03
خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی خرد از بورس

ارزش معاملات خرد بازار سرمایه امروز به حدود ۷،۵۰۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار سرمایه از لحاظ ارزش به ترتیب فلزات اساسی، شیمیایی و بانک ها بودند. معاملات امروز با خروج ۴۲۴ میلیارد تومان پول خرد به پایان رسید.

خروج ۴٢۴ میلیارد تومان نقدینگی خرد از بورس

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد بازار سرمایه امروز به حدود ۷،۵۰۰ میلیارد تومان رسید. پرمعامله ترین گروه های بازار سرمایه از لحاظ ارزش به ترتیب فلزات اساسی، شیمیایی و بانک ها بودند.


معاملات امروز با خروج ۴۲۴ میلیارد تومان پول خرد به پایان رسید. بخش عمده این مبلغ از سهم های فولاد، وآیند، شپنا، وتجارت، کگل و وپست خارج شد اما رمپنا، اپال، مدیریت، وپارس و لخزر شاهد بیشترین ورود سرمایه های خرد بازار سرمایه بودند.


گروه خدمات فنی و مهندسی بیشترین جذب سرمایه های حقیقی را تجربه کرد و در مقابل گروه های فلزات اساسی، بانکی و سیمانی بیشترین خروج سرمایه های حقیقی را شاهد بودند.


در پایان معاملات بازار سهام شاخص کل بورس با بیش از ۴ هزار واحد رشد به ۱ میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید. فملی، رمپنا و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. شاخص فرابورس هم با افزایش ۴۳ واحدی در محدوده ۲۲،۸۱۱ واحد قرار گرفت. شاخص هموزن اما بیش از ۲ هزار واحد کاهش داشت و در محدوده ۴۶۳ هزار واحد ایستاد.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0