بورس۲۴
1400/07/10
12:56
تداوم روند افزایشی ارزش معاملات خرد

امروز ارزش معاملات خرد با رشد حدود ۱۸ درصدی نسبت به روز چهارشنبه همراه و به محدوده ۷،۵۰۰ میلیارد تومان نزدیک شد. این رقم با احتساب معاملات صندوق های قابل معامله در بازار به بیش از ۸،۱۰۰ میلیارد تومان رسید.

تداوم روند افزایشی ارزش معاملات خرد

بورس۲۴ : امروز ارزش معاملات خرد با رشد حدود ۱۸ درصدی نسبت به روز چهارشنبه همراه و به محدوده ۷،۵۰۰ میلیارد تومان نزدیک شد. این رقم با احتساب معاملات صندوق های قابل معامله در بازار به بیش از ۸،۱۰۰ میلیارد تومان رسید.


تراز نقدینگی حقیقی بازار امروز مثبت بود. حقیقی ها ۱۴۶ میلیارد تومان سرمایه جدید وارد بازار کرند که بخش عمده آن وارد گروه محصولات شیمیایی شد. استخراج کانه های فلزی و فرآورده های نفتی در رتبه های دوم و سوم بیشترین جدب نقدینگی حقیقی قرار گرفتند. گروه های فلزات اساسی، بانکی و سرمایه گذاری شاهد بیشترین خروج نقدینگی حقیقی بودند.


کچاد، شپدیس، پارسان، ومعادن، شفن، شپنا، نوری، تاپیکو و شبریز سهم هایی بودند که حقیقی ها بیشترین خرید را در آن ها داشتند. اما فجهان، فسبزوا، میدکو، اتکای، وبملت، فوکا، شستا و خودکفا با بیشترین خروج پول حقیقی مواجه بودند.


در پایان بازار شاخص کل با رشد ۳۶ هزار واحدی معادل ۲،۵۴ درصد تا ارتفاع ۱ میلیون و ۴۷۳ هزار واحد صعود کرد که این افزایش ارتفاع را بیش از همه مدیون نمادهای فارس، فولاد، کچاد، کگل، پارسان، پارس و وغدیر بود. شاخص هموزن هم با رشد ۴ هزار واحدی معادل ۰،۹۶ درصد تا محدوده ۴۲۴ هزار واحد پیش رفت. شاخص فرابورس نیز ۳۹۶ واحد ارتققا یافت و به ارتفاع ۲۱،۳۰۱ واحدی رسید.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0